מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- חשש כבדויקטוריה27/06/2008
שלום לכם לפני מס' ימים ביתי בת ה6.5 התלוננה על כאבים עזים בשן התחתונה לפני אחרונה מצד שמאל מכיוון שלא יכלה לסבול הכאב לקחתי אותה בשעה 19:00 בערב לרופאה פרטית לקבלת עזרה ראשונה , הרופאה היתה חביבה מאוד עשתה לביתי צילום והסבירה כי לביתי יש חור גדול מאוד בשן "שהגיע עד למוח השן " ולכן צריך לעשות טיפול שורש או עקירה אך כרגע נעשה סתימה נראה אם יכאב במידה ויעבור הכאב נפגש עוד חודש לעקירה (למה עוד חודש)במידה ולא יכאב מכיוון שזו שן חלב נחכה עד שהשן הקבועה תצא ואף הראתה לי את הנבטים של השן הקבועה שנראים כבר בצילום למחרת בתי סבלה שוב מכאבים , דיברתי עם הרופא שאמרה לי שצריך לעשות עקירה , שאלתי למה לא טיפול שורש אמרה כי התעלות צרות מאד ויש חשש שאם נעשה טיפול שורש תהיה פגיעה בנבט וחוץ מזה יש גם דלקת וזיהום. והיא עקרה לה את שן החלב ( העקירה היתה מזעזעת עם2 זריקות וכאב עז מצדה של בתי ) בזמן ביצוע העקירה לי ולבעלי החלו להיות חששות כבדים לגביי אותה רופאה : 1. קיבלה אותנו בשעות לא קונבציונליות בשתי הפעמים כשהמרפאה ריקה מאדם. 2. סיפקה מס' תשובות לגבי הבעיה של בתי 3. החוסר רצון לבצע טיפול שורש ,החשש שלה לביצוע עקירה והנסיון שלה לבצע סתימה ? 4.מס' הרשיון השונה בחתימה של המרשם הרפואי ממס הרשיון של התעודה על הקיר. 5. יתכן והעקירה בוצעה הכלל בשן הלא מדוברת( לאחר העקירה בביצ ביקשתי מביתי להראות לי את הפה ואז נבהלתי כאשר ראיתי נכי זו השן השלישית מהסוף ולא השנייה ) 6.העובדה שאמרה שנצטרך להגיע עוד חודשיים לעקור גם את השן ליד בכדי שהנבט לא ילחץ על השןיניים והן יוכלו לצאת . 6. הססה לגביי ה אנטיביוטיקה שצריך היה לתת לבתי לאחר הטיפול ולגביי המינון. במידה ואכן הרופאה עקרה את השן הנכונה האם כך היה צריך לנהוג? איך אני בודקת כי לא טעיתי ונתתי למתחזה לטפל בבתי? אנא תשובתך בהקדם תודה מראש ויקטוריה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ויקטוריה
ד``ר רויטל שסקין-בלצן08/07/2008סיפורך מורכב והתחושות שמלוות אתכן קשות וכואבות. כדי לנסות לעשות סדר קודם כל הייתי פנה למומחה לרפואת שיניים לילדים כדי שיבדוק יחד איתך כל שן וינסה להבין את משמעות כל הממצאים שמטרידים אותך כנגד המצב האמיתי של השיניים בפה-בדרך זו יוכל להבין אם אכן הטיפול מתאים למקרה.
לגבי הרופאה -תוכלי לפנות למשרד הבריאות, המחלקה לבריאות השן ולפי שם הרופאה, מ"ס הרישיון והכתובת יוכלו לעזור לך.
הקשר לרופא מתאים חשוב גם לעתיד הילדה-כדי לבנות מחדש את אמונה, כדי להפוך אותה למתרפאה נינוחה ובעקר למנוע צורך בטיפולים מסוג זה בעתיד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם טיפוסים רגישים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)




