חשש כבד

מנהל הפורום

פרופ` חיים סרנת
פרופ' חיים סרנת
לקביעת תור אצל פרופ' חיים סרנת ללא פרסום בפורום
 
  • חשש כבד
    ויקטוריה
    27/06/2008

    שלום לכם לפני מס' ימים ביתי בת ה6.5 התלוננה על כאבים עזים בשן התחתונה לפני אחרונה מצד שמאל מכיוון שלא יכלה לסבול הכאב לקחתי אותה בשעה 19:00 בערב לרופאה פרטית לקבלת עזרה ראשונה , הרופאה היתה חביבה מאוד עשתה לביתי צילום והסבירה כי לביתי יש חור גדול מאוד בשן "שהגיע עד למוח השן " ולכן צריך לעשות טיפול שורש או עקירה אך כרגע נעשה סתימה נראה אם יכאב במידה ויעבור הכאב נפגש עוד חודש לעקירה (למה עוד חודש)במידה ולא יכאב מכיוון שזו שן חלב נחכה עד שהשן הקבועה תצא ואף הראתה לי את הנבטים של השן הקבועה שנראים כבר בצילום למחרת בתי סבלה שוב מכאבים , דיברתי עם הרופא שאמרה לי שצריך לעשות עקירה , שאלתי למה לא טיפול שורש אמרה כי התעלות צרות מאד ויש חשש שאם נעשה טיפול שורש תהיה פגיעה בנבט וחוץ מזה יש גם דלקת וזיהום. והיא עקרה לה את שן החלב ( העקירה היתה מזעזעת עם2 זריקות וכאב עז מצדה של בתי ) בזמן ביצוע העקירה לי ולבעלי החלו להיות חששות כבדים לגביי אותה רופאה : 1. קיבלה אותנו בשעות לא קונבציונליות בשתי הפעמים כשהמרפאה ריקה מאדם. 2. סיפקה מס' תשובות לגבי הבעיה של בתי 3. החוסר רצון לבצע טיפול שורש ,החשש שלה לביצוע עקירה והנסיון שלה לבצע סתימה ? 4.מס' הרשיון השונה בחתימה של המרשם הרפואי ממס הרשיון של התעודה על הקיר. 5. יתכן והעקירה בוצעה הכלל בשן הלא מדוברת( לאחר העקירה בביצ ביקשתי מביתי להראות לי את הפה ואז נבהלתי כאשר ראיתי נכי זו השן השלישית מהסוף ולא השנייה ) 6.העובדה שאמרה שנצטרך להגיע עוד חודשיים לעקור גם את השן ליד בכדי שהנבט לא ילחץ על השןיניים והן יוכלו לצאת . 6. הססה לגביי ה אנטיביוטיקה שצריך היה לתת לבתי לאחר הטיפול ולגביי המינון. במידה ואכן הרופאה עקרה את השן הנכונה האם כך היה צריך לנהוג? איך אני בודקת כי לא טעיתי ונתתי למתחזה לטפל בבתי? אנא תשובתך בהקדם תודה מראש ויקטוריה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חשש כבד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ויקטוריה

    ד``ר רויטל שסקין-בלצן
    08/07/2008

    סיפורך מורכב והתחושות שמלוות אתכן קשות וכואבות. כדי לנסות לעשות סדר קודם כל הייתי פנה למומחה לרפואת שיניים לילדים כדי שיבדוק יחד איתך כל שן וינסה להבין את משמעות כל הממצאים שמטרידים אותך כנגד המצב האמיתי של השיניים בפה-בדרך זו יוכל להבין אם אכן הטיפול מתאים למקרה.
    לגבי הרופאה -תוכלי לפנות למשרד הבריאות, המחלקה לבריאות השן ולפי שם הרופאה, מ"ס הרישיון והכתובת יוכלו לעזור לך.
    הקשר לרופא מתאים חשוב גם לעתיד הילדה-כדי לבנות מחדש את אמונה, כדי להפוך אותה למתרפאה נינוחה ובעקר למנוע צורך בטיפולים מסוג זה בעתיד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו