מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- ייסורי צמיחת שינייםמיכל06/08/2008
שלום, בתי כיום בת שנה וחצי. השן הראשונה בקעה בגיל 10 חודשים ולאחרונה (חודש-חודשיים) בוקעות השיניים הטוחנות. ברור שהיא מאוד סובלת מכך - נעשית מאוד עצבנית, חסרת מנוחה, מתקשה להרדם ובמקביל ניכר שהיא עייפה הרבה מהזמן, לא אוכלת כמו שצריך. זה מגיע בגלים - כל כמה זמן יש יומיים שלושה קשים במיוחד ואחר כך רגיעה יחסית. העניין הוא שגם בלי קשר לשיניים יש לה טמפרמנט די קופצני ופעיל ולפעמים קשה לזהות מה נובע ממה. הייתי רוצה לדעת: 1. עד איזה גיל צפויות לצמוח כל השיניים? (כלומר מתי הסיוט ייגמר?) 2. האם יכול להיות שהיא סובלת מכאבי ראש והאם זה יכול להיות קשור לשיניים? היא לפעמים שמה את היד באזור שבין העיניים וטיפה מכווצת את האף ובהבעה של אי נוחות. לי זה מזכיר מה שאני מרגישה כשיש לי כאב ראש. 3. בימים הקשים העצבנות מגיעה לשיא ולפעמים זה ממש על סף הטנטרום. היא גם מנדנדת המון ומתנגת המון ודי משגעת אותנו. האם סביר שכל זה תוצאה של תסכול וכאב צמיחת השיניים? 4. כיצד להרגיע? 5. מתי צריך ואפשר להתחיל לצחצח שיניים? תודה מראש, מיכל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יסורי בקיעה
ד``ר רויטל שסקין-בלצן07/08/2008ניקוי שיניים צריך להתבצע מרגע שהן בוקעות. ניתן לנגב אותן בגזה רטובה במים,פשוט כדי להסיר מהם את שיירי המזון.
הבקיעה יכולה להיות מטרידה מאוד,כפי שאת חווה.
הייתי בודקת את הילדה אצל רופא ילדים כדי לשלול דלקת אוזניים או כל בעיה רפואית אחרת שיכולה לגרום לכאב באזור הראש, וכשברור שהסיבה לאי הנוחות הרבה היא הבקיעה הייתי נותנת לילדה משכך כאבים פשוט, כדי להקל עליה, כי אין שום טעם בכאב .
שימי לב שכאבי בקיעה יש רק לתינוקות-כנראה שכשמצמיחים שיניים במשקל 5-10ק"ג זה תהליך משמעותי שגורם לגוף לאותת באי נוחות ולעומת זאת כשיבקעו לביתך שיניים אחוריות קבועות בגיל 6 קרוב לוודאי שבכלל לא תדעי מזה ותופתעי למצוא בפיה שיניים חדשות...אבל אז היא תהיה כבר ילדיה גדולה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם טובים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)

.jpg)




