גז צחוק לפעוט

מנהל הפורום

פרופ` חיים סרנת
פרופ' חיים סרנת
לקביעת תור אצל פרופ' חיים סרנת ללא פרסום בפורום
 
  • גז צחוק לפעוט
    נעה
    09/11/2008

    הי, היינו בביקור ראשון עם בננו בן ה- 3 (כמעט) אצל רופא השיניים. לצערי, יש לבני נסיון לא מי יודע מה עם רופאים, כך שהביקור עבר בקושי אך בשלום. נמצא חור שדורש טיפול. הוזמנו לביקור, שיכלול את גז הצחוק. רציתי לשאול האם אין סיכון במתן הגז לפעוט ? (קראתי באיזה מאמר שזה לא מומלץ לגילאי 2-4) אשמח לתשובה אמא נעה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גז צחוק לפעוט

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גז צחוק בגיל 3

    ד``ר רויטל שסקין-בלצן
    10/11/2008

    אין הטווית נגד לגז צחוק-זה חומר תמים ולא מסוכן שהינו למעשה תערובת של גזים אטמוספריים, ששינוי המינון שלהם ,בשאיפה, גורם לתחושת איאופוריה ומכאן שמו.
    כדי הגז צחוק ישפיע צריך לשאוף אותו-כלומר לנשום דרך האף ולא דרך הפה.
    ילד בגיל 3 בדרך כלל לא בוגר מספיק כדי לבצע מיומנות זו. הוא עלול לבכות כי אינו חייב להבין שהחדירה לפיו נחוצה ו"בריאה" עבורו ואז תתבטל נשימת האף ולא יהי כל אפקט לגז הצחוק. מכאן שהשיקול היחידי הוא האם הילד מסוגל לפתוח את פיו כדי לאפשר טיפול ובו זמנית לנשום דרך האף. רוב הילדים בגיל 3 עדיין אינם מסוגלים למיומנות זו ולכן גז צחוק בלבד בדרך כלל לא יעיל. אך כל מקרה לגוופו וייתכן שבנך מסוגל,כך וודאי התרשם הרופא שהציע את הטיפול.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו