חוסר אמייל בשן

מנהל הפורום

פרופ` חיים סרנת
פרופ' חיים סרנת
לקביעת תור אצל פרופ' חיים סרנת ללא פרסום בפורום
 
  • חוסר אמייל בשן
    דליה
    01/12/2008

    ביקרתי עם ביתי בת 3.5 אצל רופאת שיניים מומחית לילדים שאמרה שיש לביתי חורים בשינייה הטוחנות עקב מחסור בציפוי אמייל בשן שהתפתח עוד בהריון.היא הפנתה אותי לבי"ח שניידר לצורך טיפול בהרדמה מלאה שיכלול סתימות וכתרים. אני מאוד לחוצה מהמידע הזה ותוהה מהם הסיכונים הכרוכים בהרדמה מלאה, היא יעצה לעבור זאת בהרדמה מלאה כי צריך לטפל ב 4 שיניים. ומה הסיכונים בסדציה.ואיזה עוד אפשרויות ישנן שיתאימו לילדה בגיל זה שאגב, שיתפה פעולה מצויין. מקריאה קצרה בשאלות קודמות ובתשובותיכם נראה שד"ר רויטל יותר מתנגדת להרדמה ופרופ' סרנת יותר בעד(?)אך לא מצאתי מידע לגבי הסיכונים. אני חוששת מאוד מכל התהליך הזה ומנסה לחפש כמה שיותר מידע בנושא. אשמח אם תעזרו לי באינפורמציה ואם תוכלו לומר לי מה היא עצתכם תודה מראש דליה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חוסר אמייל בשן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חוסר אמייל בשן - תגובה

    ד``ר רויטל שסקין-בלצן
    27/07/2016

    פשוט מאוד
    בהרדמה כללית את חותמת שיודעת שיש סכנת מוות.
    לכל חומר יש גרף מינון כנגד תגובה.
    חומר שיודע בהגברת מינון להפסיק נשימה מסוכן יותר
    כל עוד משתמשים לסדציה בחומר שטווח פעולתו אינו כולל הפסקת נשימה יש פחות סיכון.
    יש פרוצדורות רפואיות שדורשות הרדמה כללית והיא פחות מסוכנת מסדציה בכל מיני קוקטיילים. אבל טיפול שיניים ב4 שיניים הקסם היחידי כיום לבצעו בהרדמה כללית הוא שזה בחינם.
    אותי זה מזעזע , מכעיס אבל קשה להתמודד עם אפקט החינם....
    עניתי לך בכנות.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חוסר אמיל בשן

    פרופ' חיים סרנת
    02/12/2008

    לעתים, חלה הפרעה בתהליך ההסתיידות של הזגוגית (אמיל) בשן היוצרת פגם בכותרת השן. פגם זה מהוה מקום נוח לחיידקים לפתח עששת והתוצאה הרס של השיניים הפגועות זמן קצר אחר בקיעתן. ההחלטה אם לטפל בהרדמה או בסדציה תלויה בשיקול דעתו של הרופא , עומס הטיפולים והעדפת ההורים. כל טיפול רפואי כגון סדציה או הרדמה כרוך בסיכון כלשהו אך כשהוא ניתן ע"י רופאים מיומנים בעלי ציוד מתאים במרפאה מתאימה ,ניתן לתת טיפול יעיל וטוב לילד. לגבי סיכונים ספציפיים יש לשןחח עם הרופא המטפל או הרופא המרדים. בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם יש דרך להגן על השן ?

    מרסל
    27/07/2016

    האם יש דרך להגן על השן אם יש חוסר אמייל?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו