דלקת בחניכיים לתינוק בן שנה וחודש

מנהל הפורום

פרופ` חיים סרנת
פרופ' חיים סרנת
לקביעת תור אצל פרופ' חיים סרנת ללא פרסום בפורום
 
  • דלקת בחניכיים לתינוק בן שנה וחודש
    איילת
    11/12/2008

    שלום, בני בן שנה וחודש ולפני כשבוע סבל מס' ימים מחום גבוה שנבע מתופעות לואי של חיסון שקיבל ומהופעתן של שיניים טוחנות בו זמנית. משירד החום הבחנתי כי נודף לילד ריח רע מאוד מהפה, היום הבחנתי כי החניכיים נפוחות מאוד במיוחד מעל השיניים הקדמיות העליונות וקצוות החניכיים לבנות וזה נראה כאילו הבשר "נפרד" בחלקים מסויימים. האם מדובר בדלקת? האם יש קשר לחום ממנו סבל? ומה הטיפול המומלץ במקרה כזה בהתחשב בגילו? תודה מראש על העזרה, איילת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקת בחניכיים

    פרופ' חיים סרנת
    12/12/2008

    החום ממנו סבל תינוקך ,קרוב לודאי שהיה שייך לחיסון (ולא לבקיעה). או לדלקת שתארת, שיכולה להיות זיהום ויראלי הגורם בגיל זה לחום ולתפיחות בחניכיים ובמקרים מסוימים שלפוחיות שיכולות להתאחד ולהשאיר כיבים קטנים. הטיפול הוא מקומי (לא אנטיביוטי). לרוב חולף תוך כ 10 ימים.אם לא חלף בינתיים וממשיך להציק כדאי להתיעץ עם רופא הילדים שלכם או רופא שיניים לילדים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו