"היעלמות" שיניים שכבר בקעו

מנהל הפורום

פרופ` חיים סרנת
פרופ' חיים סרנת
לקביעת תור אצל פרופ' חיים סרנת ללא פרסום בפורום
 
  • "היעלמות" שיניים שכבר בקעו
    פזית
    05/01/2009

    שלום, לבני בן השנה ושבעה חודשים בקעו כבר שיניים קדמיות עליונות ותחתונות, לאחרונה החלו לבקוע לו גם שיניים טוחנות עליונות משני הצדדים, בעקבות מצוקה גדולה שלו וחום גבוה פניתי לרופא שאיבחן הרפס בתוך הפה ומחלת חום. אני מטפלת בו בעזת דקטרין אורל ג'ל אבל שמתי לב לתופעה מדאיגה - ביומיים האחרונים השיניים הקדמיות התחתונות שבקעו כבר (4 במספר) פשוט נעלמו בהדרגה בקצב דיי מהיר ועכשיו בקושי ניתן להבחין בהם. אני מאוד מודאגת, האם מדובר רק בנפיחות נורמלית בגלל ההרפס ובקיעת השיניים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • העלמות שיניים

    פרופ' חיים סרנת
    05/01/2009

    השיניים לא נעלמו אלא כוסו על ידי החניכיים שהתנפחו בגלל הדלקת. עם חלוף הדלקת ישובו החניכיים לגדלם הרגיל. חשוב לשמור (בעדינות) על נקיון האיזור.
    דרך אגב דקטרין בדרך כלל משמש לטיפול בזיהום פטריתי ולא בוירסים כמו הרפס אנא התיעצי שוב עם הרופא שלך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו