בת שנה ושמונה נפלה והשן הקדמית נעקר

מנהל הפורום

פרופ` חיים סרנת
פרופ' חיים סרנת
לקביעת תור אצל פרופ' חיים סרנת ללא פרסום בפורום
 
  • בת שנה ושמונה נפלה והשן הקדמית נעקר
    מיה
    20/01/2009

    זה קרה אתמול בערב, רצנו למרפאת שיניים של הקופה שם עשו צילום וראו שהשן לא נכנסה. פשוט נעקרה. לא מצאתי את השן שנעקרה במקום שזה קרה. אני עדיין בשלב הטראומה ורגשות האשם ועם התסכול שעד שלא תגדל השן הקבועה (בערך גיל 6 ? ) אז היא תצטרך ללכת ככה בלי שן קדמית. היא עדיין צורחת מכאבים והמקום כולו נראה כמו שטף דם. הרופא נתן לנו גם אנטיביוטיקה שהמקום לא יזדהם. עולות לי הרבה שאלות ואני אנסה לתמצת אבל אשמח לכל תמיכה ותגובה כי זה ממש קשה: 1. מה יקרה עם שאר השיניים ? האם זה שנוצר רווח יגרום לשיניים האחרות שאמורות לצאת "להתנייד" יותר בפה ואז יהיו רווחים יותר בין השיניים? 2. האם באמת לא ניתן לעשות שום דבר? לא שתל או משהו אחר? 3. אני מאמינה שהחינכיים כמעין "יסגרו" איפה שהיתה השן מה יקרה שתצטרך לצאת שם שן חדשה? האם היא תצטרך לבקע את החניכיים כמו שקורה אצל תינוקות? 4. אשמח לכל הדרכה או הפנייה באיזור חיפה והקריות - ראיתי בפורומים שמדברים על רופאי שיניים מומחים לחבלות - אשמח אם תפנו אותי לאחד כזה. תודה מיה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שן נעקרה מחבלה בגיל שנה ושמונה

    פרופ' חיים סרנת
    21/01/2009

    עדיף לא לעשות דבר בשלב זה. הכאב והדימום יעברו מהר (אנטיביוטיקה לא נחוצה, אם אין פציעה נוספת). לא יהיה איבוד מקום ,השן הבאה תבקע באופו רגיל למדי, לרוב ללא כל בעיות. באיזור חיפה נמצאים מומחים לילדים. ד"ר רונן, ד"ר חרעובה , ד"ר פרי - אני מקוה שהם יצליחו להרגיע אותך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו