נשירת שן חלבית קדמית שלא בשלותה

מנהל הפורום

פרופ` חיים סרנת
פרופ' חיים סרנת
לקביעת תור אצל פרופ' חיים סרנת ללא פרסום בפורום
 
  • נשירת שן חלבית קדמית שלא בשלותה
    יובל
    21/01/2009

    שלום, בתי בת 5 וארבעה חודשים. בגיל שנתיים וחצי נשברה חתיכה קטנה מאחת השיניים הקדמיות בפיה. שן (חלבית) זו נשרה לפני כשבוע אך לא בשלמותה - חתיכה קטנה מהשן נשארה עדיין בחניכיים.יש לציין שלפני מס' חודשים נשרו מהפה שתי השיניים החלביות התחתונות והכל היה תקין. בביקור אצל רופאת השיניים הומלץ לקבוע טיפול בגז צחוק בהקדם ע"מ להסיר את חתיכת השן החלבית. אודה לחוות דעתך האם אכן להסיר אותה בעוד כשבועיים ,באיזה אופן או שהאם כדאי לחכות +ההשלכות שיכולות להיות לכך. באיזה אופן מבצעת הרופאה את התהליך (האם זו "עקירה")

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נשירת שן שלא ב"זמן"

    פרופ' חיים סרנת
    21/01/2009

    התיאור לא מספיק לתשובה מפורטת. אם השן נשרה מעצמה ונראית שארית כלשהיא, יש לעשות צילום רנטגן ולקבוע מה טיבה . ברוב המקרים אין צורך להתערב אלא לחכות ועם בקיעת השן החדשה ,יוצאת גם השארית. אך לא ניתן לקבוע את המצב ללא הצילום. לגבי אופי הטיפול ,אינפורמציה זו צריכה להנתן על ידי הרופא/ה המטפל/ת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו