בן שנה וארבעה חודשים

מנהל הפורום

פרופ` חיים סרנת
פרופ' חיים סרנת
לקביעת תור אצל פרופ' חיים סרנת ללא פרסום בפורום
 
  • בן שנה וארבעה חודשים
    מאמינקה
    17/02/2009

    לבני בן השנה וארבעה חוד' יש 9 שיניים. הוא עדיין בשלב האוראלי ונושך כמעט כל דבר ,כולל את העץ במיטת תינוק שלו. שתי השיניים הקדמיות שלו שבורות/מתפוררות ולא מסתיימות בקו ישר,ניתן לראות זאת בברור כאשר מסתכלים ואף כאשר נוגעים עם האצבע. מה עושים? האם נדרש ללכת לשייף על מנת ליישר או שלתת לו לגדול כך עד שיפלו לו לקראת גיל 6? עד כמה להתעקש על צחצוח שיניים ?? האם זה נכון ששיניים זה גנטי ? כי השיניים שלו מאוד דומות לשלי, זאת אומרת שכל הפגמים בשיניים הוא ירש ממני,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בן שנה וארבעה חודשים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שנה וארבעה חדשים

    פרופ' חיים סרנת
    19/02/2009

    יש אלמנטים גנטיים במבנה הלסתות והשיניים אבל זה לא תירוץ לא לשמור על בריאותן ולשפר את הסיכויים. כדאי מאד להתעקש על צחצוח שיניים ,אם כי בצורה נעימה עד שהילד יאמץ את הרגלי ההיגינה הנכונים.. לא נראה לי ששיניים מתפוררות כתוצאה מהחזקת חפצים בפה. השברים שתיארת יכולים היו לקרות בגלל עששת שגרמה להתפוררות חלק מהכותרת או לחבלה ושברי כותרת. נראה לי שכדאי מאד שתיגשו (אתה ובנך) לרופא שיניים מומחה לילדים לקבל אבחנה של המצב ויעוץ לשמירת בריאת הפה והשיניים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו