בקיעת שיניים עליונות

מנהל הפורום

פרופ` חיים סרנת
פרופ' חיים סרנת
לקביעת תור אצל פרופ' חיים סרנת ללא פרסום בפורום
 
  • בקיעת שיניים עליונות
    קרן
    12/04/2009

    שלום רב,
    בני בן השנה וחודשיים עם שתי שיניים תחתונות בלבד שבקעו לפני שלושה חודשים לערך.
    כאשר אני מסתכלת על החניכיים העליונות שלו אני רואה שהלסת שלו בנויה מעט שונה מהרגיל, לא כחצי עיגול, האיזור שבו אמורות לצאת שתי השיניים הקדמיות בולטות יותר קדימה, כמו כן החניכיים דקות מאוד ולא נראות בשלות כלל לבקיעת שיניים. ברצוני לציין שאם מסתכלים על החניכיים רואים מעין בליטות לבנות המעידות על המצאות שיניים בתוך החניכיים. האם זה יכול להעיד על בעיה כלשהי? וכמו כן האם לדעתך עליי לגשת לרופא לבדיקה? האם אתה יכול להמליץ לי על רופא המומחה בנושא זה?

    תודה רבה ומועדים לשמחה,
    קרן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בקיעת שיניים עליונות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בקיעת שיניים עליונות

    פרופ' חיים סרנת
    12/04/2009

    לפי התיאור קרוב לודאי שזה מהלך בקיעה נורמלי לילדך. על מנת להסיר ספק וגם לקבל אינפורמציה נוספת לגבי תהליך הבקיעה והרגלי היגיינה ואכילה בגיל הרך ,כדאי לגשת לרופא שיניים מומחה לילדים שיוכל להסביר ולהדריך. ניתן למצוא רופא מומחה בסביבתך בהסתדרות לרפואת שיניים או בדפי זהב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו