טיפולי שיניים

מנהל הפורום

פרופ` חיים סרנת
פרופ' חיים סרנת
לקביעת תור אצל פרופ' חיים סרנת ללא פרסום בפורום
 
  • טיפולי שיניים
    ליבי בן שטרית
    09/06/2009

    שלום אתמול לקחת יאת הילדה שלי בת 4 וחצי לרופא שיניים לבדיקה ראשונה ונימצא כי יש לה 4 חורים בשיניים תוחנות אחת מתחת לשנייה, כמה שאלות לי אליכם: 1. הוא אמר כי הוא יעשה לה סתימות כסופות לילדים למה הוא התכוון?[2. האם הטיפול נעשה בהרדמה של זריקה ?חומר כל שהוא?או רק גז צחוק?
    3.הוא עשה לה מין ניקוי בשיניים עם המכונה ומרח לה פלאוריד {ורוד} תאמ תשהיא ישבה יפה אך אנ ימפחדת כי בטיפול עצמו היא לא תיתן לו לבצע טיפול...
    אבקש תשובות בהקדם מיכוון שבשבוע הבא אנו אמורים להתחיל לטפל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טיפולי שיניים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפולי שיניים

    פרופ' חיים סרנת
    10/06/2009

    קודם כל כדאי לשאול שאלות אילו קודם כל את הרופא המטפל. איך יטפל, באילו חמרים , האם ישתמש באילחוש (זריקה), קרוב לודאי שכן והאם ישתמש בגז צחוק . חלק מהשאלות הן בהחלטת הרופא המטפל. (בעקרון בגיל זה כשיש צורך בשימוש בגז צחוק יש גם צורך לאלחש.עליך לדבר עם הרופא לפני הטיפול על מנת להבין בדיוק מה הטיפול שתקבל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו