דימום בגיל שנתיים וחצי

מנהל הפורום

פרופ` חיים סרנת
פרופ' חיים סרנת
לקביעת תור אצל פרופ' חיים סרנת ללא פרסום בפורום
 
  • דימום בגיל שנתיים וחצי
    איריס
    13/07/2009

    לפני כחודשיים בני בן השנתיים וחצי נפל על שיניו הקדמיות ולאחר שדימום מאסיבי מהשיניים הקדמיות שלו הפסיק, לא ניכרה בעיה עד לשבוע זה- לאחר שחלה בוירוס קשה שנמשך כשבועיים וכלל חום גבוה (40.1) ופצעים בפה - שהקשה עליו לאכול, ולפיכך הוא כמעט ולא אכל כל זמן המחלה וירד הרבה במשקל.
    כעת בימים האחרונים יש לו דימומים מדי פעם מהשיניים הקדמיות גם לאחר שהוא קם מהשינה בלילה כל הפה שלו והשיניים מלאות בדם קרוש.
    מה עלינו לעשות? יתכן שמהמחלה יש לו מחסור בויטמינים ולכן הוא מדמם מהשיניים או שזה יצר אצלו דלקת חניכיים? מה הפיתרון?האם אפשר להמליץ על רופא שיניים לילדים באיזור הקריות?
    תודה מראש!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דימום בגיל שנתיים וחצי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דימום בחלל הפה

    ד``ר רויטל שסקין-בלצן
    14/07/2009

    ניראה שהתופעות הן חלק מהמחלה הויראלית וכדאי שייבדק קודם כל ע"י רופא הילדים שלו. מלבד זאת רצוי בהחלט שגם עקב גילו וגם בעקבות החבלה יראה רופא שיניים לילדים. בהסתדרות לרפואת שיניים תוכלו לקבל רשימת המומחים לילדים ולאתר מי מהם קרוב אליכם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו