השלמת שן - גז צחוק - גיל 2

מנהל הפורום

פרופ` חיים סרנת
פרופ' חיים סרנת
לקביעת תור אצל פרופ' חיים סרנת ללא פרסום בפורום
 
  • השלמת שן - גז צחוק - גיל 2
    עדי
    30/09/2009

    שלום,
    הוצע לנו כל ידי רופאת השיניים להשלים את השן הקדמית השבורה של ביתי (שכן יש מרחק קצר מאוד לעצב של השן וגם מסיבות אסטטיות).
    על מנת לבצע את הטיפול בהצלחה יש להשתמש בגז צחוק.

    האם זה בטוח ? כלומר האם אפשר יהיה לתת בצורה אפקטיבית את הגז כך שישפיע (ראיתי שישנם מקומות שממליצים לעשות זאת רק החל מגיל 4) ?
    כמו כן ביתי מטופלת באופן רצוף בבודיקורט וונטולין למניעת דלקת ריאות - האם זה משנה ?
    איך מוודאים שהמכשור בו משתמשים למתן הגז צחוק אכן בטוח ועומד בתקנים ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    השלמת שן - גז צחוק - גיל 2

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • השלמת שן

    פרופ' חיים סרנת
    02/10/2009

    אתחיל מהסוף שכולל גם את ההתחלה. מאחר ומתרפא בדרך כלל לא יכול לודא כל פרט ומכשיר עליו לבחור את הרופא עם הידע והמיומנות הנראים לו ושעליו הוא מוכן לסמוך לגבי השיטה והאמצעים.. (מה שלא שולל אם יש ספק את האפשרות לבקש גם דעה שניה- מרופא יותר מיומן או מנוסה).כמובן שעליו בראש וראשונה להיות מומחה ברפואת שיניים לילדים
    אם בתכם בשלב פעיל של אסטמה עם התקפים תכופים לא מומלץ לתת סדציה אלא בשלב ראשון רק לכסות את האיזור שנחשף בשכבת מגן. לגבי סוג הסדציה, יש גם חלופות אחרות לגז צחוק בגיל זה. בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו