החיידק

מנהל הפורום

פרופ` חיים סרנת
פרופ' חיים סרנת
לקביעת תור אצל פרופ' חיים סרנת ללא פרסום בפורום
 
  • החיידק
    דפנית
    04/10/2009

    בתי בת 3.5. מאז גיל שנה בערך סובלת מהחיידק השחור שצובע את השיניים בכתמים שחורים (שכחתי את שמו), וגם מאבנית. הלכנו כבר ל3-4 רופאות שיניים וכולן תמימות דעים: הילדה בוכה מאוד בזמן הבדיקה ומאחר ומדובר בבעיה אסתטית ולא חמורה מבחינה בריאותית יש לחכות עם הטיפול.
    בשבת בעלי עשה לי "הפתעה" - לקח מחט וגירד איתה את כל הכתמים השחורים וגם חלק מהאבנית שהיתה בין השיניים. אין ספק שעכשיו השיניים שלה נראות מעולה, והילדה אומרת שזה גם לא כאב בכלל. השאלה האם לא מדובר במשהו מסוכן (כמובן שהוא היה זהיר מאוד והיא לא נדקרה)? האם מותר לחזור על הפעולה? תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    החיידק

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • החיידק

    פרופ' חיים סרנת
    05/10/2009

    הסרת ה"צבע השחור", דורשת אכן גירוד מכני עדין ולכן הילדה לא שיתפה פעולה, אם תכיר את הרופא ,במיוחד אם הוא/היא מומחה לילדים אפשר להגיע בגיל זה לטיפול (אם זה חשוב לילדה ולהורים).. עם זאת חשוב לזכור שלרוב הצביעה חוזרת כעבור מספר שבועות, ויש לחזור על הטיפול. אם אבא עשה את הגירוד בעדינות בלי שריטות אזי אין בו כל נזק. בכל מקרה כדאי שלילדה יהיה רופא קבוע שאליו תתרגל, לשם הורדת הצבע או כל טיפול אחר שידרש בעתיד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו