עקירת שיניים קדמיות לילדה בת שנה וע

מנהל הפורום

פרופ` חיים סרנת
פרופ' חיים סרנת
לקביעת תור אצל פרופ' חיים סרנת ללא פרסום בפורום
 
  • עקירת שיניים קדמיות לילדה בת שנה וע
    אילה
    06/06/2010

    ביתי בת שנה ועשרה חודשיםנפלה על השיניים הקדמיות כשהיתה בת שנה שברה את שניהם.היו לה במשך שמונה חודשים כל פעם דלקות ונתנו אנטיביוטיקה ,הילדה לא יכולה לקחת כבר אנטיביוטיקה והרופא המטפל שלך אותנו לבצע עקירת שיניים..(לציין שהשחירו). הינו בבית החולים קפלן ושם אמר הרופא שצריך לבצע לה עקירה בהרדמה כללית.אנו מאוד חוששים לעשות לתינוקת כ"כ קטנה הרדמה כללית,האם ישנה אפשרות אחרת לביבוע העקירה|?? מה הם הסיכונים?? האם יש המלצה על רופאים שכן מבצעים גז צחוק בילדים בגיל הזה...תודה רבה.


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עקירת שיניים לילדה בת שנה ועשרה חדש

    פרופ' חיים סרנת
    07/06/2010

    התמונה חמודה, המצב לא.לפי התיאור ובודאי נעשה גם צילום רנטגן ,החלט על עקירת השיניים בהרדמה כללית. ישנה גם אפשרות של ביצוע פעולות קצרות מסוג זה בעזרת סדציה (טשטוש), אם כי לא נראה לי שגז צחוק מתאים במקרה זה, יש תרופות מתאימות יותר. מתחת לגיל שנתיים יש לבצע טיפול בסדציה רק במסגרת של בית חולים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו