איך להתחיל?

מנהל הפורום

פרופ` חיים סרנת
פרופ' חיים סרנת
לקביעת תור אצל פרופ' חיים סרנת ללא פרסום בפורום
 
  • איך להתחיל?
    חביבה
    11/06/2010

    שלום, ביתי בת שנה ושלושה חד', יש לה כבר 7 שיניים.
    רציתי לדעת איך להתחיל איתה את נושא צחצוח השיניים, האם מצחצחים עם מברשת או בד והאם יש צורך במשחה (אם כן איזו מומלצת בגיל זה)?
    שאלה אחרונה, צריך לגשת לרופא שיניים?

    תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    איך להתחיל?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איך להתחיל?

    פרופ' חיים סרנת
    11/06/2010

    שאלה מצוינת - התשובה הראשונה היא שהכי חשוב זה להתחיל.
    אצל תינוקות שיונקים או אוכלים מבקבוק גם בלילה או לפני השינה, הסיכון גובר כשלא שומרים על היגיינת הפה. בשלב ראשון ניתן לכרוך על האצבע, בד לח ולעבור ולצחצח בעדינות על משטחי השיניים מלפנים ומאחור. לקראת גיל שנתיים חשוב להוסיף כמות קטנה של משחה (קטנה כי ההנחה היא שהתינוק יבלע את המשחה).
    כשנוספות השיניים הטוחנות יש לעבור למברשת קטנה, עם ראש קטן (6-7 שורות) וידית נוחה להחזקה. חשוב להשתמש במשחה מיועדת לילדים בכמות קטנה (גרגר אפונה). בתנועות פשוטות קדימה ואחורה.
    בכל מקרה אחרי גיל שנה מומלץ לבוא לבדיקה ראשונה אצל רופא שיניים מומחה לילדיפ שגם יתן לכם הדרכה מפורטת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו