מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- איטום חריציםאורחת23/06/2010
שלום
לפני כחצי שנה עשיתי לבני בן ה-8 איטום חריצים ב 3 שיניים אחוריות. מדובר בשיניים שכבר עברו טיפול (סתימות/טיפול שורש). עתה שמעתי שזה לא בריא..?? ברשותכם 2 שאלות:
1. האם אכן החומר אינו בריא..?
2. במידה ואחליט להסיר את זה..מה הפרוצדורה והאם בכלל זה אפשרי?, כואב?
בתודה, אם מעט מודאגת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
איטום חריצים
פרופ' חיים סרנת23/06/2010לא ברורה לי שאלתך. איטום חריצים נעשה כטיפול מניעה בשיניים בריאות שלא נפגעו אך שיש להם סיכון להפגע בגלל צורת ועומק החריצים. החומר שמשתמשים בו הוא סוג של שרף מלאכותי ,מוקשה על ידי אור, המשמש גם ל"סתימות לבנות" ונפוץ מאד ברפואת שיניים ואינו נחשב לחומר מסוכן.
אין צורך להסיר אותם אם נעשו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך..
אורחת23/06/2010כנראה שהטעיתי אותך..אכן איטום החריצים נעשה בשלוש השיניים האחוריות ביותר וכנראה שהן לא עברו טיפול..- לגבי שאלתי פשוט יש איזשהי סברה כי החומר אינו בריא..(דיבור שעובר בין אמהות..), מתשובתך אני מבינה שלא כך- כך שנרגעתי ושמחת אותי..,
ואם כבר: הסתימות שנעשו לבני הינן לבנות וכולן בשיני חלב. אצל חבריו אני רואה שנעשות סתימות אפורות (הכסופות.. האם זה עדיף בשימוש לילדים? (מבחינת החומר..?)
ושוב אודה לתשובתך ועימך הסליחה על הבלבול,
בבכה מיכל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
בהמשך
פרופ' חיים סרנת23/06/2010ניתן להשתמש בחומרי סתימה שונים.הסתימות הלבנות מחומר מרוכב והכסופות מאמלגם. יתרונן של הלבנות הוא אסתטי ,יתרונן של הכסופות הוא חוזק ואורך חיים. כאשר יש מוקדים רבים בשיניים ראשוניות ,מועדפות הכסופות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)



