מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- שינייםאוקסנה19/03/2011
שלום,
לבני בן 5 וחצי חודשים יצאו כבר 2 שיניים למטה. מאתמול בצורה דיי פתאומית עלה לו החום אבל לא גבוה.. הוא לא ישן טוב בלילה והיום החום עבר את ה 38 ונתתי לו אקמולי. בנוסף לחום הוא לוקח לפה כל דבר שזז ולא זז. אני מביאה לו נשכן קפוא וזה דיי מרגיע אותו. רציתי לשאול האם יש קשר בין בקיעת שיניים העליונות במקרה שלנו לבין החום, לבין הפרעות שינה?
אני שמה לב שיש מחלוקת בדברים האלה, ישנם רופאי ילדים, מאמרים שאומרים שצמיחת שיניים לא צריכה להיות כזאת חולנית ולא אמור להיות חום או כל תופעה אחרת.. וכמובן יש כאלה שאומרים שיש קשר. אני כבר לא יודעת מה לעשות..
מה דעתכם בנושא? האם באמת החום הוא כתוצאה מבקיעת שיניים?
אשמח מאוד לתשובה
תודה,
אוקסנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיניים - תגובה
ד``ר רויטל שסקין-בלצן19/03/2011את צודקת - אין אחידות דעים לגבי תופעות כמו של בנך כמשוייכות לבקיעת שיניים, זאת מאחר ובגיל מבוגר יותר, כשבוקעות שיניים קבועות אין זה מורגש כלל....מניסיוני, לא כל הילדים מגיבים אותו דבר (מפתיע...) וגם להבקיע שיניים במשקל 5 ק"ג אינו דומה ל40 ק"ג
מאידך לקחת אחראיות על חום כנגרם מבקיעת שיניים בעולל בן 5 חדשים - אפשרי רק לאחר שרופא ילדים בודק את כל המערכות ומוצא שאין סיבה אחרת לחום. אז אפשר לקשור את התופעות. פני קודם כל לרופא הילדים כדי שישילול מקור אחר לתופעה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
אוקסנה19/03/2011תודה רבה על התשובה המהירה. היינו אצל רופאת ילדים ביום שלישי מאחר והיה לו חום והוא הקיא 3 פעמים והיא בדקה אותו וגם את הבטן אוזניים הכל ואמרה שהיא לא רואה שום סיבה לזה שהוא כביכול "חולה" כנראה שמדובר בוירוס. הוירוס הזה עבר אחרי פחות מ 24 שעות. ועד היום בבוקר לא היה לו חום הוא היה בסדר גמור. היום בבוקר הוא קם כבר עם חום.. הבעיה שאני לא יודעת מה לעשות.. כי לא יתכן שמדובר בוירוס שבא ונעלם ככה... ואני לא יודעת אם ללכת לרופאה שוב.. כי נראה לי מגוחך קצת...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם שמרנים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)




