שיניים

מנהל הפורום

פרופ` חיים סרנת
פרופ' חיים סרנת
לקביעת תור אצל פרופ' חיים סרנת ללא פרסום בפורום
 
  • שיניים
    אוקסנה
    19/03/2011

    שלום,
    לבני בן 5 וחצי חודשים יצאו כבר 2 שיניים למטה. מאתמול בצורה דיי פתאומית עלה לו החום אבל לא גבוה.. הוא לא ישן טוב בלילה והיום החום עבר את ה 38 ונתתי לו אקמולי. בנוסף לחום הוא לוקח לפה כל דבר שזז ולא זז. אני מביאה לו נשכן קפוא וזה דיי מרגיע אותו. רציתי לשאול האם יש קשר בין בקיעת שיניים העליונות במקרה שלנו לבין החום, לבין הפרעות שינה?
    אני שמה לב שיש מחלוקת בדברים האלה, ישנם רופאי ילדים, מאמרים שאומרים שצמיחת שיניים לא צריכה להיות כזאת חולנית ולא אמור להיות חום או כל תופעה אחרת.. וכמובן יש כאלה שאומרים שיש קשר. אני כבר לא יודעת מה לעשות..
    מה דעתכם בנושא? האם באמת החום הוא כתוצאה מבקיעת שיניים?
    אשמח מאוד לתשובה
    תודה,
    אוקסנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שיניים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיניים - תגובה

    ד``ר רויטל שסקין-בלצן
    19/03/2011

    את צודקת - אין אחידות דעים לגבי תופעות כמו של בנך כמשוייכות לבקיעת שיניים, זאת מאחר ובגיל מבוגר יותר, כשבוקעות שיניים קבועות אין זה מורגש כלל....מניסיוני, לא כל הילדים מגיבים אותו דבר (מפתיע...) וגם להבקיע שיניים במשקל 5 ק"ג אינו דומה ל40 ק"ג
    מאידך לקחת אחראיות על חום כנגרם מבקיעת שיניים בעולל בן 5 חדשים - אפשרי רק לאחר שרופא ילדים בודק את כל המערכות ומוצא שאין סיבה אחרת לחום. אז אפשר לקשור את התופעות. פני קודם כל לרופא הילדים כדי שישילול מקור אחר לתופעה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    אוקסנה
    19/03/2011

    תודה רבה על התשובה המהירה. היינו אצל רופאת ילדים ביום שלישי מאחר והיה לו חום והוא הקיא 3 פעמים והיא בדקה אותו וגם את הבטן אוזניים הכל ואמרה שהיא לא רואה שום סיבה לזה שהוא כביכול "חולה" כנראה שמדובר בוירוס. הוירוס הזה עבר אחרי פחות מ 24 שעות. ועד היום בבוקר לא היה לו חום הוא היה בסדר גמור. היום בבוקר הוא קם כבר עם חום.. הבעיה שאני לא יודעת מה לעשות.. כי לא יתכן שמדובר בוירוס שבא ונעלם ככה... ואני לא יודעת אם ללכת לרופאה שוב.. כי נראה לי מגוחך קצת...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו