מודאגת!!!!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מודאגת!!!!
    סיון
    08/03/2008

    שלום!
    ראשית כל רציתי לציין שלא בדיוק ידעתי לאן להפנות את הבעיה שלי,
    אך אני מקווה שתכלו לעזור לי.
    אז ככה...
    שמי סיוון ואני נערה בת-15, קיבלתי מחזור בגיל 11 וקצת, ומאז גדלתי טיפה.
    עכשיו, הגובה הנוכחי שלי הוא-1.50, ואני מאוד מתוסכלת מהעניין.
    רציתי לדעת האם יש לדעתך סיכוי שאני יגדל והיתפתח עוד, כלומר אני די מפותחת מכל הבחינות, הכל בסדר גמור אצלי, פרט לגובה כמווון..!!
    כמו כן, מאז כיתה ד', אני אוכלת ממש, ובצורה מאוד לא מסודרת, והעליתי הרבה במישקל, והמישקל שלי הוא:60 קילוגרם.
    ועכשיו אני מש לוקחת את עצמי בידיים, אך,
    האם לדעתך, אם עכשיו אני יוכל בצורה טובה ונכונה יהיה לי סיכוי ליגובה?
    או האם ביכלל יהיה לי סיכוי ליגבוה עוד קצת?

    תודה מראש:סיווני=]

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מודאגת!!!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לסיון שלום,

    ד''ר יעקב אורבך
    09/03/2008

    תודה שפנית אלינו.
    על מנת לענות על שאלתך באופן מלא חסרים מספר פרטים. בראש ובראשונה מה גובהם של הורייך? האם יש לך אחים ואחיות? מה גובהם?
    את מציינת שאת מפותחת מכל הבחינות, פרט לגובה. מה כוונתך? אני מניח שיש התפתחות של השדיים, שיער בית השחי ושיער הבושת, נכון?
    האם יש לך שעור יתר? כלומר שעור מוגבר על הגוף והפנים, פצעי בגרות?
    הנתונים האלה חשובים מאד על מנת לענות לך בצורה מקצועית.
    ביחס למישקלך. נתת לעצמך את התשובה. משקל של 60 קג לגובה של 150 סמ הוא גבוה.
    עלייך להכנס למשטר אכילה מסודר, לא על מנת לגבוה, זה לצערי לא יעזור, אלא על מנת לשמור על בריאותך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ל ד''ר יעקב אורבך

    סיון
    09/03/2008

    ראשית כל תודה רבה על תשובתך.
    אז אני הוסיף את הפרטים שעליהם דיברת, ואני מקווה שכך אני יצור תמונה יותר ברורה לעניין.
    אז ככה....
    אין לי אחים ואחיות, אני בת יחידה, גובה הורי הוא די בינוני, אמה היא:1.60
    ואבי הוא 1.75.
    אולם, גובהן של שתי הסבתות של הוא די נמוך, שניהן 1.50-1.55.
    כמו כן, לגבי ההיתפתחות שלי אכן יש התפתחות של השדיים, שיער בית השחי ושיער הבושת, וביכלל אני כבר מיזמן אחרי מחזור, וכל הגוף שלי מפותח, כלומר, הכתפיםם רחבות יחזית ואזור ההגן.
    אין לי שיעור יתר, להפך אפשר להגיד שאני ממש לא שעירה. ולגבי פיצעוני בגרות היו לי בהיותי בת 10-13 ככ..וליפני כ-שנה וחצי שנתיים הפנים שלי חלקות יחסית, כלומר יש פה ושם ליפעמים יוצאים.
    רצוי גם להוסיף כי ליפני כ-חודש היתחלתי ללכת לדיאטנית ביגלל המישקל שלי, אך זה לא ממש עזר לי.
    כלומר יש חלוקי דעות במישפחתי לגבי הדרך אשר בה היא נתנה לי לאכול. וזה לא מש עוזר לי.

    אזז..אני מקווה שהמיד אכן מספק יותר.

    ושוב..תודה רבה לך על האזרה!!!=]

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לסיון

    ד''ר יעקב אורבך
    11/03/2008

    אז אחרי התוספת התבהרו מספר דברים.
    כנראה שלא מדובר בבעיה תורשתית אם הורייך בגובה סביר.
    במידה ואת מעונינת לדעת מה יהיה גובהך הסופי, ניתן לחזות זאת אצל רופאי הילדים. הם מצויידים בטבלה מיוחדת, וניתן במקרים קיצוניים לבצע מה שנקרא, צילום עצמות, על מנת לקבוע האם העצמות סיימו את גדילתם.
    ביחס למשקלך. עלייך לפנות לדיאטנית מוסמכת, ולשנות שגרת חיים. עודף משקל הוא בעיה רצינית הפוגעת בבריאותך, ולא רק בעיה קוסמטית.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו