עזרה דחופה!!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עזרה דחופה!!
    נועה
    15/03/2013

    שלום. אני בת 18 וחצי והתחלתי לקחת גלולות לפני ארבע שנים. לקחתי אותן בשביל המחזור הקשה שהיה לי שהתבטא בדימום רב וכאבי תופת. לקחתי את הגלולות כשנתיים פחות או יותר, ולפני 9 חודשים בערך החלטתי להפסיק. אחרי שהפסקתי לא קיבלתי מחזור בערך ארבעה חמישה חודשים. וכשקיבלתי הייתי מקבלת מחזורים משונים וקלים במיוחד דבר שממש לא מתאים לי.. זה היה מתבטא בהפרשה חומה ומעט דם.. עם הזמן זה המשיך באותה מתכונת ועדיין אני מקבלת מחזורים משונים מאוד שאפילו לא נראים כמו מחזור. אלא בעיקר הפרשה חומה. יום שני שעבר החלטתי לחזור לגלולות וכשקיבלתי הפרשה חומה חשבתי שזה המחזור והתחלתי ליטול את הגלולות. אך ההפרשה החומה הייתה מעטה ונפסקה לאחר יום יומיים. כעת אני לא יודעת מה לעשות, להמשיך לקחת את הגלולות למרות שלא בטוח שזה היה מחזור או להפסיק. ובכלל, למה זה נראה שאני בקושי מקבלת מחזור?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה דחופה!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה דחופה!! - תגובה

    ד``ר דגנית סמואל
    17/03/2013

    המשיכי בנטילת הגלולות.
    לכמות הדימום בוסת אין משמעות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו