הריון?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הריון?
    כ.
    19/03/2008

    לקחתי גלולות מסוג מינס במשך 4 חודשים.

    בחודש בראשון היה לי דימום בן ויסתי כשהגעתי לגלולות הלבנות אכן קיבלתי מחזור,מאז בכל חודש הייתי מסיימת את המחזור בדיוק בתחילת החפיסה החדשה ואז באופן קבוע בגלולה ה-13 הייתי מתחילה לדמם דימום קל שליווה אותי עד לגלולה הלבנה בה קיבלתי מחזור וכך בכל חודש מחדש.החליפו לי את הגלולות ליסמין וזה החודש הראשון אתמול סיימתי את החפיסה הראשונה .לפני כשבועיים בערך שכחתי גלולה אחת והמשכתי לקחת רגיל את שאר החפיסה ודילגתי על הגלולה שפיספתי,יום לאחר מכן התחלתי לדמם דימום קל מלווה בכאי בטן קלים עד היום ועדיין לא קיבלתי מחזור, רציתי לדעת אם יש מצב להיריון,תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הריון?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לכ. שלום

    ד''ר יעקב אורבך
    19/03/2008

    הסבירות להריון אם שכחת גלולה אחת קטנה ביותר.
    כשאת מתחילה גלולה חדשה, דימום קל במהלך הגלולות אינו חריג בחודש חודשיים הראשונים. יחד עם זאת כאבי הבטן וההפרעה בוסת מצדיקים בדיקת דם או שתן להריון.
    ביכולתך לבצע בדיקה בייתית או לפנות לרופא לבקש הפניה לבדיקת דם.
    במידה וכאבי הבטן אינם חולפים, עלייך להבדק על ידי רופא!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו