בקשר לטיסה....

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בקשר לטיסה....
    אנונימוס
    31/03/2008

    אוקיי, אז אני בת 15 ואני טסה ביום שישי הקרוב (4/4) למשך שבוע ימים.
    בתאריך הזה אני אמורה לקבל מחזור ואני רוצה לדעת אם יש אפשרות להקדים אותו או לדחות אותו, ללא גלולות.
    אני חושבת שזה יותר בכיוון של אולי לחמם את האזור, פעילות גופנית, משהו שאולי יזרז מאוד או יאחר מאוד.
    בדרך כלל אני מקבלת מחזור כל חודש וחצי.

    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בקשר לטיסה....

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאנונימוס שלום,

    ד''ר יעקב אורבך
    31/03/2008

    חבל שפנית כל כך מאוחר.
    אפשר בהחלט לנסות להקדים או לדחות את הוסת, אבל עלייך לדעת שדימום המופיע על תחבושת או פד, החל ברחם כבר לפני יומיים או שלושה. כלומר, הדימום של יום שישי יחל כבר ביום שלישי או רביעי, ואז לא ניתן לעשות כלום.
    גשי אל רופא הנשים הקרוב למקום מגורייך, והציגי לו את השאלה. יתכן שעל ידי טיפול תרופתי ניתן יהיה לעשות משהוא.
    כל הדברים עליהם את מדברת אינם ישימים כמובן.
    לא אמרת האם את נוטלת גלולות. מידע כזה יכול לעזור.
    נסיעה טובה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו