גלולות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • גלולות
    ליהי
    18/04/2008

    בת 18.
    שבוע שעבר התחלתי לקחת גלולות בפעם הראשונה, מסוג מינס.
    התחלתי ביום הראשון של הדימום..
    והמחזור נמשך כבר כמעט 10 ימים. בדר"כ הוא היה נגמר אצלי ביום החמישי.

    הבנתי שיש כל מיני תופעות לוואי בהתחלה,
    אז אני סתם מלחיצה את עצמי?

    בנוסף, הגלולות גורמות לי לבחילות ישר אחרי שאני לוקחת, החזה גדל ומאד כואב, קצת יותר כאבי ראש. לשקול להחליף סוג למרות שזו רק ההתחלה?

    תודה.



    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גלולות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לליהי שלום,

    ד''ר יעקב אורבך
    18/04/2008

    אז בסוף השאלה ענית, ונכון, את התשובה.
    אלה הם, מה שנקרא, חבלי ההסתגלות לגלולה.
    דימומים בחודש הראשון ללקיחת גלולות מופיעים בכ 50% מן המקרים. רובם נעלמים בחודש השני.
    הגודש בחזה וכאבי הראש עם התחלת השימוש בגלולות, גם הם מאד שכיחים.
    אייני בטוח שמינס תהיה הגלולה הראשונה והאחרונה שתקחי, אולם כל מה שציינת אינו מהווה סיבה להחליף או לשנות את הגלולה עכשו.
    במידה והתלונות לא תעלמנה אחרי חודש או חודשיים של שימוש, יש מקום לשקול החלפת הגלולה, תוך התיעצות עם רופא הנשים שלך.
    חג שמח.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו