מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מחזוררחלללללל04/05/2008
שלום!
אני בת 15 וליפני כ 3 שנים קיבלתי מחזור.
המחזור שלי היה קודם לא ממש סדיר אבל עם הזמן הוא ניהיה סדיר.
וכל חודש ליפני המחזור היו לי הפרשות לבנות שקופות כמו נזלת.(כל חודש).
וקראתי גם שכשניגמר המחזור אז כמה ימים לאחר מכן יש כאלה הפרשות ואז יש אחרי כמה זמן עוד הפעם הפרשות כאלה שאומרות שהמחזור יהיה.
והחודש הזה היו לי הרבה הפרשות כאלה אבל 6 ימים אחרי שהמחזור ניגמר.
וזהו ועכשיו אני ביום ה 25 ומתאריך ה-21.4 ועד עכשיו אין לי בכלל הפרשות לבנות כאלה.
ואני חושבת שאולי ההפרשות שהיו הם הפרשות שמעידות על זה שהמחזור הקודם ניגמר. ואני מפחדת שבחודש זה ביגלל שבכלל אחרי התאריך 21.4 לא היו הפרשות אז אולי גם לא יהיה מחזור.
יצאו לי ממש הרבה פיצעונים כמו כל חודש והיום גם התחלתי להרגשי כאבי גב תחתון ואת כל הסימנים של המחזור.
אבל זה מוזר שאין את ההפרשות האלה.
בבקשה תעני לי האם כאשר אין את ההפרשות האלה אז המחזור בכל זאת יהיה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לשני שלום,
ד''ר יעקב אורבך05/05/2008כל הדברים המתוארים בשאלתך הינם נורמליים ורגילים.
ההפרשות השקופות עליהן את מדברת הינן הפרשות של ריר צוארי המופיע בתקופת הביוץ. טבעי ומובן מאליו שהן מופיעות מספר ימים אחרי סיום הדימום הוסתי, זהו, פחות או יותר, המועד המשוער של הביוץ.
העלמות של ההפרשות האלה אינה אומרת שלא תקבלי וסת, או שאינך מבייצת, מה עוד שביוץ בלתי סדיר בגיל 15-16 אינו חריג.
ברגע שאינך מקיימת יחסי מין, אל לך לדאוג לוסת שתבוא או לא.
הדימום הוסתי הזה צפוי להשאר איתך עוד כ 30-40 שנה, ולא בקלות יעלם. אז גם אם לא יופיע בזמן פעם או פעמיים, אל תכנסי ללחץ.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
נערה מתבגרת ואיחור בקבלת המחזור
אובחנתי עם מיקרואדנומה
נטילת פוסטינור ותופעות לוואי קשות
בת 15 וחצי בערך שישה חודשים היא לא קיבלה מחזור
תחילת מחזור עם דם שחור וקרישי דם והאם תקין
דימום לאחר מחזור לילדה בת 12
דילוג על גלולה למניעת היריון, האם מוגנת
מחזור ראשון - ילדה בת 12
שחלות פוליציסטיות מהן ההשלכות לטווח הרחוק
ערוץ הבריאות
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)








.jpg)
