איחור מחזור של חודשיים וחצי. דחוף

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • איחור מחזור של חודשיים וחצי. דחוף
    שיראל
    19/05/2008

    שלום ד"ר,
    אני בת 16 וחצי.
    המחזור שלי התחיל בגיל 14 בערך.
    לפעמים הוא היה בא בזמן ולפעמים איחר קצת. הוא לא היה סדיר כל כך אף פעם.
    בזמן האחרון אני אכלתי פחות, וירדתי 2 קילו (שקלתי בהתחלה 50).
    עכשיו, המחזור מאחר לי כבר בחודשיים ושבועיים.
    עכשיו אני כבר אוכלת טוב, אך המחזור עדיין לא חוזר.
    האם יש לי סיבה להיות מודאגת? האם יש כזה מצב שהמחזור נעלם לי ולא יחזור יותר אף פעם?
    מה עליי לעשות? האם 2 קילו זה מספיק בשביל שמחזור ייפסק?

    בבקשה תעזור לי אני מודאגת.
    תודה
    שיראל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיראל שלום,

    ד''ר יעקב אורבך
    20/05/2008

    ראשית הסירי דאגה מליבך הוסת לא נעלמה, והיא תחזור.
    על מנת לענות לך בצורה מועילה יותר חסר לי הפרט של קיום יחסי מין, שלענין איחור בוסת הוא חשוב ביותר. האם את מקיימת יחסי מין? האם את נוטלת איזה שהן כדורים או תרופות אחרות?
    במידה והתשובה לשתי השאלות האלה הינה שלילית, הרי שאין לך שום בעיה. הוסת תגיע.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו