דימום תוך כדי נטילת גלולות לאחרלידה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דימום תוך כדי נטילת גלולות לאחרלידה
    מורן.
    08/06/2008

    שלום ילדתי לפני כחודש וחצי והתחלתי ליטול גלולות בשם "בלרה " ללא יעוץ עם רופא
    אני מדממת יחד עם הגלולות מאז אמצע החודש ונשארו לי 3 גלולות לסיים את החפיסה הדמום מלווה בהפרשות ובכאבי גב ובטן תחתונה ( כמו מחזור)קבעתי תור לרופא נשים אך לצערי התור יתאפשר רק בסוף החודש . האם זה תקין דימום עם גלולות לאחר לידה? מה עליי לעשות? האם עליי לפנות למיון דחוף ולא לחכות עד לתור? אשמח לתשובה תודה מורן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למורן שלום,

    ד''ר יעקב אורבך
    10/06/2008

    ראשית מזל טוב.
    עלייך להבין שתשובתי אינה מבטלת ביקור אצל רופא נשים, אלא נותנת זמן עד המועד הקרוב לבדיקה.
    דימום עם גלולות למניעת הריון בחודש הראשון לנטילה הינה תופעה שכיחה ביותר שאינה מדאיגה.
    המשיכי עם הגלולות עד סוף האריזה, ואם ימשך הדימום גם בחודש הבא, הועצי עם הרופא.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו