ד"ר יעקב יש לי עוד שאלה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ד"ר יעקב יש לי עוד שאלה
    ספיר
    11/06/2008

    ד"ר,
    אני כבר אמרתי לך בקשר למצבי.
    אני בת 16, קיבלתי מחזור בגיל 14.
    המחזור שלי לא היה סדיר אף פעם, תמיד קיבלתי כל חודש ואז פתאום כל חודשיים וכן הלאה.
    הפעם האחרונה שקיבלתי הייתה בתחילת מרץ. לא קיבלתי מחזור כבר באפריל, מאי וגם ביוני, עכשיו.

    אני רוצה לציין שלא קיימתי יחסי מין בחיי.
    אני לא לוקחת שום תרופה.
    אני אוכלת די טוב.
    ירדתי במשקל בתקופה האחרונה בקילו וחצי.

    היום התאריך שבו אני אמורה לקבל מחזור, והמחזור עדיין לא מופיע.
    זה כבר החודש השלישי שהוא לא מופיע. אני מתחילה להיות ממש מודאגת. ממה זה יכול להיגרם? למה זה קורה לי? האם מחזור יכול להיעלם גם בגלל לחץ נפשי והרגשה פנימית?
    ד"ר אני כבר ממש לחוצה ולא יודעת מה לעשות. הייתי בטוחה שהחודש אולי המחזור יחזור לי, אבל לא.
    אני כבר לא מרגישה אישה, זה ממש מדאיג ומעצבן שאין לי מחזור.
    מה אני יכולה לעשות? האם הוא נעלם לגמרי? ישנה כזאת תופעה?

    ועוד שאלה ממש חשובה, בבקשה תענה: יש לי כל הזמן הפרשות לבנות וצהבהבות בתחתונים, האם זה אומר שהמצב שלי בסדר? זאת אומרת המצב שלי תקין ועדיין מתרחש אצלי תהליך שמתרחש אצל כל אישה? הביות וכל זה? האם ההפרשה אומרת שהכל בסדר ולא קורה כלום?


    ד"ר בבקשה תענה לי על כל השאלות, אני כבר ממש מודאגת. אני רוצה שהמחזור יחזור לי כבר

    תודה,
    ספיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ד"ר יעקב יש לי עוד שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לספיר שלום,

    ד''ר יעקב אורבך
    14/06/2008

    ספיר קראי היטב את תשובתי הקודמת.
    אם אינך מקיימת יחסי מין ולא נטלת תרופות, גם ירידה של 1.5 קג במשקל אינה מדאיגה. הסירי דאגה מליבך, הוסת יגיע.
    אין שום סיבה שלא תרגישי אישה. נשיותך לא הלכה לאיבוד.

    ביחס להפרשה הלבנה צהובה, אין שום סיבה לדאגה. נערה שאינה מקיימת יחסי מין לא נדבקה בשום מחלה.
    ההפרשות האלה הינן חלק בלתי נפרד מחילוף חומרים בנרתיק. צבע ההפרשה תלוי ביום המחזור, בעובדה האם את מקיימת יחסי מין, בסוג הסבון שאת משתמשת ועוד המון גורמים.
    אם ההפרשה אינה מציקה, מגרדת , או בעלת ריח לא נעים, אין לה שום משמעות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו