עזרה בבקשהה.. דחוף!!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עזרה בבקשהה.. דחוף!!
    לירון
    24/06/2008

    שלום,

    אני בת 15 וכמה חודשים ואין לי חזה! אני ממש ממש שטוחה ואני מקבלת מחזור מזה שנתיים כבר..
    לאחותי הגדולה יש חזה וגם לאחותי הקטנה שקטנה ממני בשנה יש כבר חזה גדול ולי עדיין אין! גם לאימי יש חזה גדול ולכן לא נראה לי שיש לזה קשר תורשתי.. ממש ממש מטריד אותי שלאחיותי יש חזה ובייחוד לזאת הקטנה ממני יש חזה ולי אין אפילו קצת וגם לבנות בגילי כבר יש חזה ולי לא.. מה לעשות? עד מתי החזה גודל? והאם זה אומר שבגלל שקיבלתי כבר מחזור החזה שלי לא יגדל וישאר ככה?
    והאם שהולכים לרופא בקשר לגדילת החזה הוא מבקש לראות את החזה? ומה הוא מציע ואומר בדר"כ במקרים כאלו?


    תודה רבה רבה..!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה בבקשהה.. דחוף!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ללירון שלום,

    ד''ר יעקב אורבך
    24/06/2008

    לענות על שאלתך באינטרנט מאד קשה.
    א. מאד קשה לדעת במה מדובר כשאת אומרת שיש לך חזה קטן? הגדרה של קטן היא מאד יחסית.
    ב. העובדה שקבלת וסת אינה אומרת שהחזה לא יתפתח, אבל עד כמה יתפתח מאד קשה להעריך.
    ג. ודאי שרופא שאמור להחליט האם החזה קטן או לא, חייב לראות את החזה. את חייבת ללמוד לא להתבייש בפני הרופא.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו