שאלה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה
    נופר
    03/07/2008

    אני בת 21, עם ווסת סדירה, בד"כ בריאה (חוץ מזה שכעת יש לי דלקת קיבה עם הליקובקטר וטופלתי ליפני כשלושה שבועות עם אנטיויוטיקה) מזה כשבוע וחצי אני סובלת מכאב בבטן התחתונה והאגן, הופנתי לאולטראסאונד והממצאים שיצא זה: עובי רירית הרחם: 6.7 מ"מ שחלות: ימנית 53 מ"מ* 29 מ"מ----מכילה מיבנה ציסטי צלול בגודל 16*25, בתוכו ניצפו הדים היפראקגונים לא סדירים+ זקיקים קטנים. שמאלית- 34 מ"מ* 17 מ"מ---- מכילה זקיקים קטנים. דוגלס- הודגם מעט נוזל. מזה אומר לי התוצאות האלה, האם יש בעיה כלשהי? האם יש סיבה לדאגה? האם זה מסביר את התופעה של הכיווצים בבטן התחתונה והאגן? מה הטיפול בד"כ? יש מצב שזה יעלם לבד? אשמח לתגובתך המהירה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לנופר שלום,

    ד''ר יעקב אורבך
    06/07/2008

    חסרים לי מספר נתונים היכולים להשפיע מאד על ההתיחסות לממצאים הנ"ל.
    האם את משתמשת בגלולות? באיזה יום של המחזור בוצעה בדיקת האולטראסאונד?
    האם בוצעה בדיקה להריון? או שיש סיכוי להריון?
    לאשה בגילך יכולות להיות ציסטות בשחלה המוגדרות על ידינו כציסטות תפקודיות, כלומר נובעות מן הפעילות הרגילה של השחלה.
    יחד עם זאת חלק מן הממצאים יכול להצריך ברור נוסף.
    שלחי לי הפרטים החסרים עם התשובות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו