שלום

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלום
    שיר
    11/07/2008

    אני בת 15 ובחצי שנה האחרונה בערך, אולי קצת יותר, אני שמה לב שהשדיים שלי מתפתחים אחרת...זאת אומרת אחד גדל מאוד והשני לא כל כך..ועם הזמן זה ממשיך ככה..אחד גודל והשני פחות. ואפשר לראות ביניהם הבדל די גדול לדעתי..השאלה שלי היא האם זה יהיה ככה תמיד או שמתישהו הם יהיו אותו דבר? אני קראתי באירנטנט כמה דברים שהיו כתובים לגבי ניתוחים ואני מאוד לחוצה ומפחדת..האם עלי לעשות ניתוח?האם הם ימשיכו לגדול עוד וההבדל יהיה יותר גדול? תעזרו לי דחוף..אני מאוד חוששת.. תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לשיר שלום,

    ד''ר יעקב אורבך
    11/07/2008

    הבדל בגודל בין שד לשד הינו נורמלי ורגיל לחולטין.
    אין שום דרך לעכב גדילה של שד אחד, או לחלופין לזרז גדילה של שד שני.
    לכשתגיעי לבגרות מלאה, ובמידה ויהיה הבדל קיצוני בגודל בין שד אחד לשני, יתכן שתרצי לפתור זאת באמצעות ניתוח.
    עד אז אני מציע שתפסיקי לעקוב אחרי הגדילה, או העכוב בגדילה, של החזה. הטבע יעשה את שלו, ואני בטוח, שלשביעות רצונך המלאה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו