קשר בין הבעיות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קשר בין הבעיות
    יונית
    20/07/2008

    אני בת 18 ואני סובלת משלוש בעיות שונות גניקולוגיות שמלחיצות אותי: אני לא מסוגלת לקיים יחסי מין כי זה מאוד מאוד כואב לי. ניסיתי כבר מספר פעמים ואני עדיין לא מצליחה, כי כבר בתחילת החדירה זה ממש כואב ושורף. (וגם אחרי, כשאני עושה פיפי זה שורף) הבעיה השנייה היא שבמחזור אני חושדת שיוצא לי דם גם מפי הטבעת ולא רק מהנרתיק. האם זה סימן לאנדומטריוזיס? או שזה יכול להיות סימן למשהו אחר? ויש לי גם כאבים ממש חזקים במחזור שמובילים להקאה. הייתי אצל גניקולוג שעשה לי בדיקה ממש קצרה ובסוף אמר שמבנה איבר המין שלי תקין (השאלה שהעלתי לפניו הייתה אם המבנה שלי תקין), ולא נתן תשובה לגבי הכאבים ביחסים. הכאבים הם בטוח לא פסיכולוגיים ולא נגרמים מלחץ.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קשר בין הבעיות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יונית

    ד''ר שבתאי רומנו
    21/07/2008

    יונית יתכן ואכן את סובלת מאנדומטריוזיס אך בכדי לנסות ולדעת יש לפנות עם התלונות שאת מתארת לרופא נשים שיתכן דעתו למגוון התלונות שלך וינסה לברר אחת לאחת. לגבי כאבים במגע שאת מתארת יתכן והדבר נובע מעצם ההכנה לקיום יחסי מין הניסיון המיני הקודם שלך ושל בין זוגך. לעיתים בהדרכה נכונה יכולים לפתור את הבעיות . לעיתים דלקת נרתיקית יכולה להסביר חלק מהתלונות שאת מתארת של כאבים במגע ובמתן שתן אחרי. יש גם צורך להתרשם שאין התכווצות בלתי רצונית של השרירים של העריה ופתח הנרתיק שיכולים לגרום לאותן תלונות.
    תפני שוב לבדיקה ותנסי לקבל את התשובות לשאלותיך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו