גלולות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • גלולות
    לינה
    08/08/2008

    אני בת 17 ויש לי חבר כבר חודשיים. בהתחלה שכבנו עם קונדום אבל עקב תאונה שבסופה נאלצתי לקחת פוסטינור דיברנו והחלטנו שעדיף שאקח גלולות. יש לי כמה שאלות בקשר לגלולות הן יכולות להזיק בגלל גילי? אם אני כבר לא בתולה אזדקק לבדיקה וגינלית? אם כן, למה ומה היא כוללת? דיברתי על זה גם עם אמא שלי והיא אמרה שגלולות יזיקו לי נורא כי זה נורא מסוכן להתעסק בהורמונים. יש אמת בדבריה? אם כן, איזה אמצעי מניעה יתן לי את אותה ההגנה של הגלולות אבל יהיה פחות מסוכן? תודה רבה, שני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גלולות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לשני שלום,

    ד''ר יעקב אורבך
    09/08/2008

    אנסה לענות על שאלותייך אחת לאחת.
    על מנת לקחת גלולות עלייך לפנות לרופא נשים. עיקר השיחה אצל הרופא תוקדש לשאלות ותשובות, שלך ושל הרופא.
    הרופא יכול להציע לך להבדק, אבל התחלת הטיפול בגלולות אינה מחייבת בדיקה גניקולוגית פנימית.
    גם אם תבוצע בדיקה פנימית, הכוללת את בדיקת איברי המין החיצוניים, בדיקת הנרתיק, הרחם והשחלות, ועם הזמן לקיחת משטח מצוואר הרחם, הבדיקה אינה כואבת ואינה מזיקה.
    הגלולות אינן מזיקות, ובכל מקרה תועלתן מרובה יותר מן הנזק הנפשי והגופני שייגרם לך אם תכנסי להריון בלתי רצוי. נסי לשכנע את אמא שלך, ואפילו גשי יחד איתה לרופא הנשים.
    אין אמצעי מניעה בטוח כגלולות לנערות בגילך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו