דגדגן

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דגדגן
    סיוןןןן
    23/08/2008

    שלום! אני בת 16 ורציתי לישאול שאלה שממש מטרידה אותי: אני כל הזמן דואגת שאולי נעלם לי הדגדגן. ליפעמים אני בטעות בועטת במיפשעה שלי ומרגישה שאני בועטת בדגדגן. ואז ישר אני ניכנסת לססרטים שאולי בעתטי בדגדגן והוא נעלם! ואז אני מתחילה ליבדוק האם הוא נימצא וזה ממש כואב כשאני בודקת! אני פשוט לא יכולה כבר ביגלל שאי אפשר כל הזן ליבדוק. אני מוטשת ביגלל זה. ואני לא יכולה לישון בשקט ביגלל שנאי מוטרדת שאולי הוא נעלם. ועכשיו עוד הפעם אני בדקתי, ואני מפחדת! בבקשה תענה לי האם יש מצב שכשאני בועטת בטעות במיפשעה אז הדגדן נעלם???? ביגלל מה הוא יכול להיעלם???? הוא יכול ביכלל להיעלם??? בבקשה תענה לי! .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דגדגן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ל'''' שלום,

    ד''ר יעקב אורבך
    24/08/2008

    אינך צריכה להיות מודאגת. כשם שהעיניים והאוזניים לא יעלמו, וכשם שהידיים והרגליים לא יעלמו, גם הדגדגן ישאר איתך לתמיד.
    אייני מבין בדיוק איך את יכולה לבעוט במפשעה...?
    אבל בלי שום ספק שנזק לא תגרמי לעצמך.
    אם את רוצה לדעת היכן נמצא הדגדגן, הכנסי לספריה הקרובה לביתך, בקשי מן הספרנית ספר על בריאות האשה, ושם תמצאי ציור של אברי המין.
    הדגדגן הינו איבר קטן המסוגל להתכווץ ולהתרחב כתלות בכמות הדם הנמצאת בו.
    זו הסיבה שלפעמים את מסוגלת להרגיש אותו ולפעמים לא.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה לךך(:

    סיוןןןן
    24/08/2008

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו