בדיקה ראשונית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בדיקה ראשונית
    ....
    30/08/2008

    שלום, אני רוצה ללכת לגניקולוג בפעם הראשונה,יש לי חבר שנה וכמה חודשים ואנחנו מקיימים יחסי מין והכל בסדר. אני בת 16 וחצי. רציתי פשוט לבוא להיבדק למקרה חרום,מה אני צריכה בבדיקה הראשונה,זאת אומרת האם אני צריכה להביא איתי משהו,כמו מסמכים או כל דבר אחר...? ועוד משהו זה אפשרי שאני יבוא להיבדק בלי שאמא שלי תידע? פשוט שזה יהי סודי, ואם אפשר אני רוצה קצת פירוט איך יבדקו,מה מי מו... תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בדיקה ראשונית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ל... שלום,

    ד''ר יעקב אורבך
    31/08/2008

    אייני יודע באיזו מסגרת את מבוטחת, אבל עלייך להביא איתך את המסמכים המעידים על הביטוח הרפואי שיש לך.
    ביחס לסודיות הרפואית, עלייך להבין שבמידה ונגבה תשלום מחשבון הבנק עבור הביקור, הרי אימך תראה בדף החשבון את הביקור ותקבל פירוט אודותיו.
    אני בטוח שאם תבקשי מרופא הנשים לשמור את הביקור בסוד, הרי שדבר הביקור לא יצא מן הרופא, אך עלייך לקחת בחשבון את מה שאמרתי למעלה.
    ביחס לבדיקה עצמה.
    הרופא ידבר איתך, ישאל על בריאותך ועל מחלות במשפחה. תקבלי הסבר על אמצעי המניעה ויוצע לך לשתמש באחד מהם.
    במידה ויש בעיה רפואית הרופא יציע לך להבדק.
    לא כל ביקור אצל רופא נשים כרוך בבדיקה, ואינך חייבת להבדק על מנת לקבל גלולות, או אם אינך רוצה.
    דעי לך שבכל מקרה זכותך לבוא לביקור עם חברה או חבר, ועצתי לך לבוא עם אימך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו