לקיחת גלולות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לקיחת גלולות
    123
    31/08/2008

    שלום.. אני מעוניינת להתחיל לקחת גלולות, אך אני חוששת מתופעות הלוואי שעלולים לבוא, אני יחסית צעירה ואינני רוצה שאמי תגלה שאני לוקחת גלולות אך אני גם לא רוצה להסתכן בהריון לא רצוי. הייתי רוצה שתענו לי על מספר שאלות: שמעתי שכאשר לוקחים גלולות מתחילות להופיע תחושות של בחילות, האם התחושות האלה חזקות עד כדי כך שאני באמת אקיא או שזאת תחושה שעוברת? האם כאשר אני חולה והרופא נותן לי אנטיביוטיקה האם זה ישפיע עליי לרעה? או שבדר"כ אין לזה השפעות? האם לגלולות אין השלכות לעתיד שלי? כלומר, אם התחלתי לקחת אותם בגיל צעיר זה לא אמור להשפיע על הפוריות שלי כשאגדל? תודה מראש..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לקיחת גלולות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לק' שלום,

    ד''ר יעקב אורבך
    31/08/2008

    ראשית הייתי מציע שתדברי עם אימך באופן פתוח על מערכת היסים שאת מנהלת עם בן זוגך. את עשויה לשמוע ממנה עצות טובות, ולהתקל בגישה שתפתיע אותך לטובה.
    ביחס לשאלותיך.
    הבחילות שיש לפעמים תוך שימוש בגלולות הינן קלות ביותר . נדיר מאד שיש בחילות עד כדי הקאה, וגם אלה עוברות אחרי זמן קצר מאד.
    עם חלק מסוגי האנטיביוטיקה יש צורך להשתמש באמצעי מניעה נוסף. עם קבלת האנטיביוטיקה יש ליידע את רופא הנשים שאת לוקחת תרופות נוספות.
    הגלולות אינן משפיעות על הפוריות, ואם כבר, הן רק משפרות את הסיכוי שלך להכנס להריון בעתיד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו