חיסון- סרטן צוואר הרחם

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חיסון- סרטן צוואר הרחם
    מעין
    09/09/2008

    שלום לצוות (: בימים הקרובים אני אעבור חיסון נגד סרטן צוואר הרחם. רציתי לשאול שתי שאלות שעליהן לא קיבלתי מענה: 1. האם יש צורך לקבוע תור בקופת החולים כדי לבצע את החיסון? את החיסון קניתי בבית המרחקת עם הפניית רופא והוא נמצא במקרר ע"פ הוראות הרוקח. האם עלי להגיע לקופת החולים מחר בבוקר/ צהריים עם החיסון ולבקש לבצע אותו ע"י האחות או, יש צורך לקבוע תור בגלל שזהו חיסון ספציפי? 2. אמרו לי שיש 2 אופציות למקום קבלת החיסון, כתף או גב תחתון. רציתי לדעת היכן יותר נוח לבצע את החיסון כדי שהכאב בעת קבלת הזריקה יהיה הכי פחות כואב, אני יודעת שבכתף/ זרוע השריר מופעל בזמן לחץ ולכן החיסון כואב יותר לעומת הגב התחתון, האם זה נכון והגיוני? מה הייתם ממליצים לי? תודה על התשובה שתינתן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חיסון- סרטן צוואר הרחם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למעין שלום,

    ד''ר יעקב אורבך
    14/09/2008

    1. תלוי באיזו קופה את מבוטחת. עלייך לפנות ולשאול בקופה.
    2. אין הבדל איפוא את מקבלת את החיסון. האחות תיתן לך את הזריקה היכן שתבקשי, או היכן שהיא נותנת בדרך כלל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו