מודאגת..

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מודאגת..
    ללא שם...
    18/09/2008

    שלום אני נוטלת כבר מזה שנתיים כדורים (ריספרדל 1 מ"ג) וכשהייתי בבית חולים נתנו לי זריקות ואינפוזיה אני נורא מודאגת מזה שזה מעכב את התפתחותי ההורמונלית וזה גורם לי לבלבול קטן.. השאלה שלי היא האם הכדורים מעכבים את התפתחותי? בזמןם האחרון אני משלשלת די הרבה וזה נורא מפחיד אותי כי זה לא טוב .. יש לי כבר מבנה דוף תחתון של אישה יש לי אגן ורגליים נורמליות אני ניראית טוב ככה כולם אומרים ובזמן האחרון כולם אומרים לי שאני באמת ניראית טוב.. אני ממש רוצה כבר לקבל את המחזור האם יש לי סיבה לדאגה? אם הציצי שלי כואב זה אומר שהוא גדל ואחרי שהוא גדל לי קצת האם אני עלולה לקבל מחזור בקרוב אני לא מבינה כל כך את הגוף שלי איזה סימנים באמת יש לפני המחזור אני ממש מודאגת.. בתודה רבה אתה בן אדם טוב ותודה שאתה עוזר לכולנו באינטרנט זוהי תרומה ענקית מצידך..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מודאגת..

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מודאגת

    ד''ר שבתאי רומנו
    18/09/2008

    איני יודע באיזה גיל את , אך ההתפתחות המינית היא תהליך שנמשך מספר שנים שבסופו מתחילים לקבל את הוסת. הדבר מופיע בהדרגה ובכדי לדעת איך ההתפתחות יש להבדק ע"י רופא המשפחה. הטיפול אותו את מקבלת הוא למטרה בריאותית ואינו פוגע בהתפתחותך המינית. חלק מההרגשות של חוסר הבנה יכול להיות מוסדר ע"י רופא מטפל שמכיר אותך ויכול לענות על שאלותיך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו