עזרה בבקשההה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עזרה בבקשההה
    לירון
    23/09/2008

    שלום, אני כבר בת 15 וחצי ולפני שנתיים בערך קיבלתי מחזור וכל סימני המין הופיעו אצלי מלבד התפתחות החזה. החזה שלי בכלל בכלל לא מפותח יש לי רק ניצני שדיים כבר שנה בערך והוא ממש לא גדל. אני רוצה לציין שבכל משפחתי לא היתה מעולם בעיה של התפתחות חזה ואפילו אחותי הקטנה שקטנה ממני בשנה יש לה כבר חזה די גדול. הגובה שלי הוא מטר 63 ואני שוקלת 46-47 האם זה בסדר? אימי אומרת שבגלל שאני רזה ובגלל שהשתמשתי/משתמשת בגוזיות זה לא מתפתח כי זה צמוד האם זה נכון!? ואימי גם בכל פעם מציינת את העובדה שאיך יכול ליהיות שלאחותי הגדולה והקטנה כר יש חזה גדול ורק לי אין. ממה זה נובע? האם החזה יגדל לי או שאין כבר שום סיכוי!? בבקשה בבקשה זה חשוב לי!! אשמח אם תפרט בבקשהההה ומה עלי לעשות והאם יש סיכוי שהחזה שלי יגדל אחרי כ"כ זמן מתחילת המחזור. ועד איזה גיל החזה יכול להתפתח? תודה רבה רבה!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה בבקשההה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ללירון שלום,

    ד''ר יעקב אורבך
    25/09/2008

    התפתחות של החזה הינה דבר מאד אישי, ותלוי בקצב ההתפתחות של כל נערה ונערה.
    אין שום השפעה לסוג החזיה שבה את משתמשת.
    מן הנתונים שנתת, נראה לי שמשקלך קצת נמוך. האם את נערה מאד רזה? האם מחזור הוסת סדיר? האם יש התפתחות של שיער באוזור הערווה ובבתי השחי?
    כל השאלות האלה יכולות להצביע על התפתחות מינית ועל ה9אפשרות להמשך גדילה של החזה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו