חשש מהריון. אני לחוצה!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חשש מהריון. אני לחוצה!
    סטפני
    06/10/2008

    שלום, אני בת 16 ואני בתולה. אני וחבר שלי עשינו סקס יבש שנינו עם תחתונים, התחתונים שלי קצת זזו הנוזל זרע שלו נגע לי ליד הנרתיק. זה קרה ב28/7 (בדיוק מתי שהיה אמור להיות הביוץ!!), אחרי חמישה ימים 2/8 הקדים לי המחזור והוא היה יחסית חלש ודליל לתמיד. מאז גם נהיו לי כאבים מוזרים בפטמות ותכיפות בשתן שחלפו לאחר בערך שבוע וחצי. ב28/8 שוב פעם הופיע לי מחזור וגם הוא יחסית דליל וקצר לתמיד, ולפני 12 ימים עוד פעם ב24/9, אותו דבר. (למרות שאני חושבת שהדם היה אדום טרי ולא חום) עשיתי כבר 9 בדיקות מאז האיחור, האחרונה שעשיתי הייתה לפני שבוע כאשר כבר יש איחור של כמעט חודשיים ואני כביכול בשבוע 12. גם שמתי לב פתאום שכל הורידים שלי בגוף בולטים, נפיחות בבטן, עצירות ואין חשק מיני. האם הגיוני שכל כך הרבה בדיקות הריון של "יס אור נו" ו"קליר בלו" (אם זה משנה) לא זיהו הריון בשלב כזה? זה נראה כאילו אני בהריון?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חשש מהריון. אני לחוצה!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סטפני

    ד''ר שבתאי רומנו
    07/10/2008

    הבדיקות שעשית הן מהימנות בהנחה שפעלת על פי הכללים. אך כדאי להבדק ע"י רופא נשים . הסיבה שאם יש איחור צריך לברר מדוע ולטפל בגרימת וסת במידה והריון נשלל. המלצתי להבדק ע"י רופא נשים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו