הפרשות שחורות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הפרשות שחורות
    יאנה
    17/12/2008

    אני בת 14 כמעט, ולפני קצת יותר מחצי שנה קיבלתי מחזור ראשון. לפעמים הוא קצת לא סדיר, אבל לפי מה שאני יודעת זה נורמלי בשנים הראשונות של המחזור וזה לא מדאיג אותי. מה שכן יש לי לפעמים הפרשות שחורות/חומות בלי זרמים, בלי דם ,רק מה שנראה כמו דם קרוש וישן. לפעמים זה בא 'במקום' המחזור, לפעמים לפניו ולפעמים בכלל לא. האם זה נורמלי? מה זה מעיד? ולנושא אחר... קראתי פה בפורום על PCO, ולפי התסמינים, אני חושבת שגם לי יש את התסמונת הזאת. איך בודקים את זה? איפה? מה זה עושה, ולמה זה מפריע? האם זה מזיק? תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הפרשות שחורות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יאנה

    ד''ר שבתאי רומנו
    18/12/2008

    בשנים הראשונות מתחילת הוסת יכולות להיות הפרעות מהסוג שאת מתארת. מוקדם לדבר על PCO משום שהשחלה טרם הגיעה לבשלות המתאימה. במידה ואחרי שנתיים ימשיכו עדיין הסימפטומים של וסת בלתי סדיר ניתן לפנות לרופא נשים לבדיקה והערכה לסיבה שבגללה הוסת לא סדיר. בחלק מהמקרים אכן יכול להיות PCO אבל יכולות להיות סיבות אחרות.
    התסמינים שאת חושבת שקשורים ל- PCO הם דומים לתסמינים שאת מתארת אך הסיבה כנראה על רקע של חוסר בשלות ולא בהכרח תסמונת PCO

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו