מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הריוןנועה01/02/2009
שלום אני מטופלת בכדורי פרוגילוטון ...השחלות שלי נפגעוו בגלל טיפולי הכימותרפיה שקיבלתי למה שיש לי קוראים ovarian failure היה לי חשש שאני בהריון ועשיתי בדיקת הריון בערך חודש ושבועיים אחרי המחזור האחרון שלי עשיתי בדיקת הריון ביתית ויצא שלילי בזמן הזה הייתי באמצע נטילת הכדורים וכאשר סיימתי את כל ה21 כדורים ביום הרביעי קיבלתי מחזור השאלה שלי היא האם יכול להיות שלמרות שקיבלתי מחזור אני בהריון??? האם זה שאני נוטלת כדורי פרוגילוטון ומה שיש לי משנים את המצב ווהבדיקת הריון לא מבטאת את המצב האמיתי בגלל זה??? בתודה נועה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לנועה שלום,
ד''ר יעקב אורבך01/02/2009אי ספיקה שחלתית או באנגלית ovarian failure מהוים בעיה בכניסה להריון.
הסבירות שאת בהריון , אחרי טיפול בפרוגילוטון , קטנה ביותר.
יחד עם זאת, לאור מצבך הייתי ממליץ להיות בקשר הדוק עם רופא נשים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאוקיי הבנתי אבל..
נועה05/02/2009השאלה שלי היא האם זה הגיוני שלמרות שאחרי חפיסה של פרוגילטון קיבלתי מחזור האם למרות זאת הגיוני שאני בהריון?זאת אומרת למרות שקיבלתי מחזור זאת השאלה שלי...או שבגלל שאני מטופלת בפרוגילוטון אז המחזור שאני מקבלת לא מראה לי את המצב האמיתי? בגלל שזה מחזור שבא בעקבות טיפול בכדורים מקווה שהבנת את השאלה תודה...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלנועה שלום,
ד''ר יעקב אורבך06/02/2009את צודקת. לא הבנתי את השאלה.
אבל התשובה בכל מקרה היא, שהריון במקרה זה מאד לא סביר.
גשי לרופא!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרציתי לדעת..
נועה09/02/2009רציתי לדעת עוד משו...האם המחזור שאני מקבלת בעקבות הפרוגילוטון הוא מחזור רגיל לחלוטין או שעצם זה שאני לוקחת פרוגילוטון זה לא מחזור רגיל כלומר זה לא מחזור אמיתי כמו שמקבלים בלי הכדורים...נגיד אם קיבלתי מחזור אני יכולה להסיק מזה שאני לא בהריון?כמו לגבי כל מחזור רגיל?זאת אומרת כל אישה שקיבלה את המחזור שלה היא מבינה שהיא לא בהריון האם אותו דבר לגבי? המחזור שלי הוא רגיל או זה לא באמת ביטוי של מה שבאמת קורה בגוף?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
נערה מתבגרת ואיחור בקבלת המחזור
אובחנתי עם מיקרואדנומה
נטילת פוסטינור ותופעות לוואי קשות
בת 15 וחצי בערך שישה חודשים היא לא קיבלה מחזור
תחילת מחזור עם דם שחור וקרישי דם והאם תקין
דימום לאחר מחזור לילדה בת 12
דילוג על גלולה למניעת היריון, האם מוגנת
מחזור ראשון - ילדה בת 12
שחלות פוליציסטיות מהן ההשלכות לטווח הרחוק
ערוץ הבריאות
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)








.jpg)
