התפתחות מוקדמת?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • התפתחות מוקדמת?
    יהלומית
    03/02/2009

    ביתי בת 11. מגיל צעיר היא גבוהה יותר משמעותית בהשוואה לבנות גילה. בגיל 11 היא מתנשאת לגובה 1.62, שוקלת 47 קילוגרם, ונועלת נעל מספר 39. לאחר כ - 3 פעמים של הופעת הפרשות חומות בהפרש של חודש, הופיע דימום . פרץ ההורמונים ניכר גם בגדילת החזה, השיעור במפשעה ובבתי השחי, ובפצעונים שהחלו להופיע על פניה. היה ברור לי שזה עומד לקרות אוטוטו - אינני מופתעת, לאור גודלה ולאור האמירות של רופאים שונים, שזהו גיל שהמחזור כבר איננו חריג. רציתי לברר האם כיום, כשפנינו אל הנערה המתבגרת ואיננו מתביישים בכך - כפי שהיה בדורות הקודמים - יש צורך לקחת את ילדתי לרופאת נשים או שמע לחכות שתתבגר ותדרש לאמצעי מניעה....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התפתחות מוקדמת?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יהלומית שלום

    ד''ר יעקב אורבך
    04/02/2009

    לאיזו מטרה את רוצה לקחת אותה לרופא נשים?
    האם עומדים יחסי מין על הפרק? האם הפצעים על הפנים מפריעים לה? או שיש איזו שהיא בעיה אחרת?
    אם התשובה על השאלות האלה שלילית, כמו שאני מניח, אין צורך בבדיקת רופא נשים..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו