מחזור

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מחזור
    סיוןןןן
    06/02/2009

    שלום ! אני בת 16 ולפני כ 3 וחצי שמנים קיבלתי מחזור. הוא היה סדיר והגיע כל 21 יום. עכשיו הוא מגיע בערך כל 31 יום ויכול ליהיות ביום ה32 33 34 35. חודש שעבר קיבלתי ביום ה33 . ובחודש הזה זה כבר היום ה32 ועדיין אין.ואין לי שום סימנים שהוא צריך לבוא. אין לי בככל כאבים שזה מאוד נדיר. תמיד ליפני המחזור יש ליכ כאבים נוראיים והחודש הזה כאילו כלום. יצאו לי חצקונים והייו לי הפרשות כמו נזלת-אבל יום שבוע לפני שהייתי אמורה לקבל היו לי עוד הפעם הפרשות נזליות כאלה -והחודש הזה רק בהתחלה היום ועכיו אין ויש המון חצ'קונים אבל שום סימנים נוספים. הייתה לי הפרשה של כאילו נזלת צמיגה ומוצקה כזאת אתמול וזהו. יש לי ממש קצת ממש כאבי בטן אבל לא למטה. ואתמול היום כאבים קצת למטה. חוץ מזה אין לי שום כאבים ואני בכלל לא מרגישה שהוא יבוא. מה לדעתם אני צריכה לעשות? אני לא מקיימת יחסי מין. לא ירדתי במיקל ולא עשיתי פעילות גופנית מאומצת חוץ ממבחן בספורט בביה''ס שהיינו צריכים לרוץ 10 דקות ברציפות ואני לא רגילה לזה בככל. לדעתך האם הוא יבוא האם אני צריכה ללכת לרופא או לא? תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מחזור

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לסיון שלום,

    ד''ר יעקב אורבך
    06/02/2009

    שכחת לציין האם את מקיימת יחסי מין?
    אם לא, אין לך בעיה. הדבר טבעי. בגילאים כאלה יש נטיה לאי סדירות של מחזור הוסת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו