מחזור

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מחזור
    אמא מודאגת
    11/02/2009

    שלום, בתי בת 10.5 , בעלת נצנים של חזה, כמו כן עם מעט שערות במפשעה ובבית השחי, קניתי לה את 2 הספרים שהמליצו באתר, "איילת מקבלת" וכן את הספירון הקטן על גיל ההתבגרות, היא קיבלה לפני שבועים מחזור שנמשך כמה הימים , ואתמול שוב קיבלה מחזור דרך אגב יחסית היא קיבלה את הנושא הזה קצת באי רצון והיא כם התלוננה מדוע היא מתפתחת כל כך מהר אבל אחרי קריאת הספרים הללו היא קצת נרגעה נראה לי שזה גיל יחסית מוקדם בקשתי וגם קבלתי הפניה מרופא המשפחה לצילום כך היד וכן להפניה לרופאת אונדיקרנולוגיה. . האם צריך גם ללכת לרופאת נשים? האם לא צריך לחשוש שהמחזור שלה מגיע בתדרות כל כך גבוהה.? האם זה הולך להיות עכשיו לדבר קבוע או זה יכול להפסק לכמה חודשים.? גובה שלי הינו 169 ובעלי הוא 174 האם הצמיחה שלה והתפתחות שלה תעצר בגלל זה? או בגלל שאנו זוג גבוהים יחסית אז קבלת המחזור בגיל כה מוקדם לא תשפיע. אנא עני לי בבקשה אמא מודאגת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מחזור

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאמא המודאגת שלום,

    ד''ר יעקב אורבך
    12/02/2009

    נתת לנו פרטים אודותייך ואודות בעלך, לא אמרת מה גובהה של הילדה ומה משקלה. לנתונים אלה חשיבות רבה.
    אייני חושב שיש מקום בשלב זה לברר בצילום כף היד מה גובהה העתידי של בתך.
    במידה והינך מודאגת, הרופא המתאים הוא אנדוקרינולוג ילדים. אני בטוח שתמצאי את האדם המתאים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מחזור

    אמא מודאגת
    13/02/2009

    תודה, בתי שוקלת 38 ק"ג וגובהה הוא140 , לא ענית לי על השאלה האם זה בסדר ומקובל שהיא קיבלה מחזור ב 20/1 וזה נמשך כמה ימים ושוב ב 10/2 ושוב לכמה ימים. האם זה הולך להיות כך כל הזמן , זמנים כל כך קרובים אחד לשני ? תדירות כל כך גבוהה.? האם צריך ללכת גם לרופאת נשים? חוץ מהמלצה לגשת לרופאת אינוקרינולוגיה ילדים אנא ענה לי שוב תוחדה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאם המודאגת שלום,

    ד''ר יעקב אורבך
    14/02/2009

    משקלה הנמוך של ביתך מסביר מדוע הוסת יהיה לא סדיר תקופה ממושכת. התופעה תסתדר ברגע שתעלה מעט במשקל. אין סיבה לדאגה כל זמן שהוסת מגיעה בתדירות נמוכה, כלומר אחת לחודש חודדשיים או יותר. מחזור סדיר יגיע עם הזמן.
    במידה והדימום תכוף יותר, או חזק מאד , יש לפנות לרופא נשים. בשלב זה, אם זה המצב אייני מוצא סיבה לפנות לרופא נשים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו