הפרשות אצל ילדה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הפרשות אצל ילדה
    אמא של
    30/03/2009

    לפני כחודש וחצי היו לבתי בת ה- 10 הפרשות ירקרקות. היינו אצל רופאת נשים שעשתה לה משטח ונמצא סטרפטוקוק A. הרופאה נתנה לה לעשות שטיפות עם פולידין ולמרוח פוליקוטן למשך 16 יום. בתום התקופה היתה הטבה, אולם כל האיזור היה אדום ושורף. לפני כשבוע ההפרשות חזרו, ועכשיו הפכו לחומות. מה ניתן לעשות? הטיפול עם הפולידין היה מאוד קשה, שורף ומגרד. הרופאה גם אמרה שעליה להתרחץ פעמיים ביום (בבוקר ובערב). האמנם??

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הפרשות אצל ילדה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאמא של שלום

    ד''ר יעקב אורבך
    02/04/2009

    לצערי הפעם, עלי לחלוק על המלצתה של הרופאה.
    הפרשה נרתיקית אצל ילדה שאינה מקיימת יחסי מין, אינה מהווה בעיה. יש לשלול שלא קיים פצע באזור, ושלא הוכנס שום חפץ זר לתוך הנרתיק.
    במידה וכל אלה אינם קיימים לא הייתי מטפל כלל.
    אין שום משמעות לקיומו של ספרפטוקוקוס מסוג A בהפרשה. לא הייתי עושה שטיפות עם פולידין שעלול בהחלט לגרום לגירוי במקום. אני מניח שהפוליקוטן ניתן אחרי שהופיע אודם מקומי, זה טיפול טוב.
    הפרשה החומה שהופיעה מקורה בדימום נרתיקי קל שיכול להיות ממקור רחמי, או בגלל שהילדה מגרדת עקב הגירוי המקומי.
    לסיכום, יש לודא שלא נגרם פצע או הוכנס גוף זר , ולא לתת שום טיפול אם אין כאב או גרד במקום.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו