גלולות - דחוף!!!!!!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • גלולות - דחוף!!!!!!
    מודאגת
    21/08/2009

    שלום רב!
    אתמול לא יכולתי לקחת את הגלולה בזמן, ולקחתי אותה בין שעה וחצי עד חצי שעה לפני סוף 12 השעות של "האיחור המותר" (כלומר - לקחתי אותה באיחור של 10 וחצי או 11 וחצי שעות).
    את הגלולות שאני לוקחת כנראה שאין בארץ, אלו גלולות ממש כמו יסמין, רק עם מינון נמוך יותר של אותם ההורמונים).
    והגלולה שאותה לקחתי באיחור היא הגלולה הלפני אחרונה.
    לפי ההוראות באריזה, עם איחור של פחות מ- 12 שעות אני מוגנת, אך עם איחור של יותר מ-12 שעות, כאשר הגלולה שלקחתי באיחור היא בשבוע השלישי (כמו במקרה שלי), מומלץ לא לעשות שבוע הפסקה אלא להתחיל חפיסה חדשה ישר אחרי סיום החפיסה הנוכחית .
    האם אני מוגנת למרות שלקחתי את הגלולה תוך זמן קרוב מידי ל- 12 השעות?
    האם לדלג על השבוע הפסקה ולהתחיל ישר חפיסה חדשה?
    חשוב אולי לציין שהכל השתבש ככה בגלל חופשה שעשיתי ויש הבדל של שעה אחת בין המדינות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גלולות - דחוף!!!!!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גלולות באיחור פחות מ- 12 שעות

    ד''ר אורלי גולדשטיק
    23/08/2009

    למודאגת שלום,
    זכרת לקחת את הגלולה תוך 12 שעות מהמועד שבו היית אמורה לקחת ולכן אין בעיה.
    המשיכי ליטול את הגלולות עד סוף החפיסה, ועשי הפסה של 7 ימים. התחילי חפיסה חדשה ביום הקבוע , כרגיל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו