עזרה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עזרה
    ריקי
    07/10/2009

    היי,
    אני בת 13 וחצי ובערך לפני חצי שנה התחלתי דיאטה,שקלתי 62 והגובה שלי הוא 1.53,היום אני שוקלת 48.
    אני לא צמתי בדיאטה,אכלתי פירות,ירקות,לחם מחיטה מלאה,בשר,דגים,גבינות וכל הסוגים של המאכלים...
    הבעיה היא שהמחזור מאחר לי כבר המון המון זמן! נראה לי כבר בכמה חודשים(אולי 3 חודשים)... אני לא בדיוק זוכרת מתי קיבלתי בפעם האחרונה.
    קיבלתי פעם ראשונה מחזור לפני שנתיים ו... , המחזור שלי לא היה סדיר,אבל לא נראה לי שהיה מצב שהוא איחר כל כך הרבה זמן...
    אמא שלי דואגת בקשר לזה,ואני לא יודעת מה לעשות...
    יכול להיות שזה השפעה של הדיאטה?אולי בגלל שירדתי ירידה יחסית דרסטית? ואם זה תוצאה של הדיאטה-המחזור יחזור לי? ואם כן-עוד כמה זמן?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לריקי שלום,

    ד''ר אשר אייל
    08/10/2009

    אי הופעת ווסת אינה קשורה לדעתי להרגלי אכילה שכה הקפדת לפרט. הסיבה בד"כ הורמונלית ( גם הריון הוא סיבה הורמונלית, אני מאוד מקווה שזה לא המקרה אצלך ) כדאי לגשת לרופא נשים שיבצע בדיקת אולטראסאונד ובדיקות דם.
    לא מחייב בדיקה גניקולוגית.

    ד"ר אשר אייל
    מנהל הפורום לנערות ומתבגרות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו