שאלה חשובה מאוד

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה חשובה מאוד
    שיר
    15/01/2010

    ד"ר אייל שלום רב
    הנני נערה בת 17,בתולה.
    בשנה האחרונה התחלתי לאונן וזה הפכך להיות לאט אוננות לעיתים די קרובות

    עכשיו,אני נהנת והכל אך-שמתי לב למשהו מאוד מטריד פתאום
    באיזור הנרתיק שלי-לא באיזור קרום הבתולין,יש ממש חתיכה קטנה שאני חושבת
    שאפילו היא נקרעה כתוצאה מהאוננות והיא לא חזרה למקום,מעין רופפת באוויר וברצוני לציין שזה לא היה קודם לכן כך.
    האם ייתכן שפגעתי ברקמה שבנרתיק ? אם כן מה ניתן לעשות ? האם זהו נזק חמור?
    מאוד נבהלתי לראות את הדבר הזה כי זה נראה ממש שקרעתי את החתיכה הזו ממקומה,זו חתיכה שכאילו כיסתה את הנרתיק וכתוצאה מפעולת השפשוף כאילו התקפלה כלפי מעלה.
    תודה רבה
    שיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה חשובה מאוד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיר

    ד''ר אשר אייל
    15/01/2010

    לא קרעת שום דבר ומה שאת מתארת אינו יוצא דופן.האוננות היא ארוע טבעי ואם את נהנית אינך זקוקה לחששות מיותרות.אי אפשר לגרום לשום נזק אלא אם משתמשים באביזרים הזויים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו