גלולות וקרישה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • גלולות וקרישה
    לילי +תודה
    19/08/2010

    אני בת 20 לוקחת גלולות כבר 3 חודשים .כשבקשתי גלולות הרופאה שלי שאלה אם יש בעיות קרישה במשפחה ,אמרתי שלא וקבלתי גלולות ללא בדיקות לפני.אמי ידעה בימים אלה ,שאני לוקחת גלולות ואמרה לי .,שלסבתי אמא של אבי היה בגיל 74 DVT ברגל, שטופל ועבר ולא חזר מאז זה היה לפני 3 שנים.שאלתי היא האם יש צורך לבצע לאור הנתון הזה בבדיקות קרישיות יתר מיוחדות, ומהן הבדיקות שצריך? הרבה תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גלולות וקרישה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גלולות וקרישה

    ד``ר דגנית סמואל
    25/08/2010

    התופעות אצל סבך וסבתך אינן מעידות בהכרך על קרישיות יתר אלא על תופעה שרואת אצל אנשים מבוגריםפ עם מחלות נוספות כמו סכרת יתר לחץ דם או שומנים גבוהים בדם.
    על מנת לדעת אם קיימת קרישיות יתר יש לברר היסטוריה רפואית של ההורים-אצל אמא-בעיות בהריונות כמו הפלות מרובות, רעלת הריון קשה, מות עובר ברחם, הפרדות שיליה וכו' או אצל אבא-חלילה ארוע מוחי או התקף לב או DVT בגיל צעיר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו