שתלים ומחלת לופוס

מנהל הפורום

ד"ר מאיר ממרייב
ד"ר מאיר ממרייב
לקביעת תור אצל ד"ר מאיר ממרייב ללא פרסום בפורום
 
  • שתלים ומחלת לופוס
    סטנובסקי בלה
    30/07/2011

    אני חולת לופוס מזה 15 שנה. נטלתי תרופות רבות וביניהן פרדניזון ופוסולן.
    לפני כשנה נוצר לי נמק בעצם הלסת וטופלתי בדוקסילין. היום אני זקוקה להשתלת שיניים ואף רופא בב"ש לא מוכן לעשות לי השתלה. רצוי לציין שכבר שנה איני נוטלת לא פרדניזון ולא פוסולן. היום אני מטופלת בתרופות של לחץ דם וסכרת, ומאוזנת.
    שמעתי שבאוניברסיטת ת"א יש מרפאה שמטפלת במקרים מסובכים של חולים כרוניים.
    רציתי לדעת האם זה נכון, ואם כן לקבל מספר טלפון ושם להתייעצות.
    בתודה בלה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שתלים ומחלת לופוס

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שתלים ומחלת לופוס - תגובה

    ד''ר שרון מרקו-כהן
    30/07/2011

    שלום רב
    אכן הסטוריה רפואית של נטילה ממושכת של פוסלן, ומקרה של נמק ממשי של עצם בלסת מהווים קונטרא אינדיקציה להשתלה.
    קיימת היום בדיקה בשם CTX היכולה לבדוק את הרמות של הפוסלן בגוף, ולבדוק האם אכן התרופה אינה מצויה בגוף. לא הוכחה עדיין התאמה מוחלטת בין רמות נמוכות של התרופה המצוינות בבדיקה, לבין הפחתה מוחלטת של הסיכון לנמק נוסף בעצם, אך זו הבדיקה היחידה שיש כיום להציע.
    כדאי לבדוק גם מהן האופציות הטיפוליות החלופות למצבך הדנטלי, והאם ניתן לספק לך פיתרון שאינו כולל השתלות
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו